اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم استاندار گیلان

مسئولان ستاد انتخابات گیلان منصوب شدند

محمد اکبرزاده معاون سیاسی‌امنیتی و اجتماعی با حکم استاندار گیلان رئیس ستاد انتخابات استان و کبری مهرورز نیز جانشین و دبیر ستاد انتخابات منصوب شدند.

مسئولان ستاد انتخابات گیلان منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیهان هاشم‌نیا امروز با صدور حکمی مسئولان و اعضای ستاد برگزاری انتخابات گیلان را منصوب کرد.

طبق احکام استاندار گیلان، محمدحسین صبوری معاون دفتر سیاسی و انتخابات استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی و ارزیابی ستاد انتخابات استان منصوب شد.

اسماعیل بیگتن، مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری نیز عضو و مسئول کمیته استعلامات و حفاظت فیزیکی ستاد انتخابات استان منصوب شد.

طهمورث عموپور، عضو و مسئول کمیته سیاسی ستاد انتخابات استان، ایرج عاشوری مدیرکل اداری و مالی استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

محمدرضا جلالی مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری گیلان نیز عضو و مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات  و سید ربابه سیدی مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات معرفی شدند.

یوسف گلشن سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گیلان نیز عضو و مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان منصوب شد.

استاندار گیلان در حکم جداگانه‌ای محمد اکبرزاده معاون سیاسی‌امنیتی و اجتماعی خود را با حفظ سمت، مسئول ستاد امنیت انتخابات استان منصوب کرد.

استاندار گیلان در این احکام جداگانه خطاب به افراد مسئول ستاد انتخابات استان اظهار کرد: امید است با استعانت از خداوند منان و به‌کارگیری تمام امکانات و استفاده از توان مدیران استان در اجرای قوانین انتخابات و برگزاری هرچه بهتر این انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز موفق باشید.

انتهای پیام/2300/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول