اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن راویان ایثار و شهادت شاهرود:

طرح «انتخابات آزاد» برای تحمیلی و فرمایشی جلوه دادن انتخابات ایران است

رئیس انجمن راویان ایثار و شهادت شهرستان شاهرود و عضو معتمد هیئت اجرایی انتخابات گفت: طرح «انتخابات آزاد» برای تحمیلی و فرمایشی جلوه دادن انتخابات ایران ارائه شده است.

طرح «انتخابات آزاد» برای تحمیلی و فرمایشی جلوه دادن انتخابات ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مرتضی احمدیان ظهر امروز در نشست روشنگری که با موضوع انتخابات و با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه نمدمال بسطام برگزار شد، در سخنانی سال 92 را سال حماسه‏سازی عموم مردم ایران دانست و اظهار داشت: سال حماسه سیاسی و اقتصادی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب نامگذاری شده برای نشان دادن حماسه ملت ایران به جهانیان است.

وی افزود: در خرداد ماه امسال مردم یک بار دیگر سیلی محکمی به دهان یاوه‌گویان و زورگویان که در رأس آنها آمریکا و اسرائیل غاصب هستند، خواهند کوبید.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای هستند؛ چرا که می‌دانند حضور مردم در پای صندوق های رای نشانه اقتدار و ثبات کشور است.

رئیس انجمن راویان ایثار و شهادت شهرستان شاهرود بیان کرد: دشمن به دنبال فاصله انداختن بین مردم با ابزارهای مختلفی چون ماهواره، اینترنت و فضای مجازی و رسانه‌های مختلف دیداری و شنیداری است.

احمدیان تصریح کرد: آنها با مطرح کردن انتخابات آزاد در صدد جلوه دادن انتخابات تحمیلی و فرمایشی هستند در صورتی که از اول انقلاب تاکنون ما انتخابات بسیاری را انجام داده‌ایم که همه برمبنای قانون بوده است.

وی اظهار داشت: مگر ما از اول انقلاب تاکنون آزاد نبوده‌ایم که می‌خواهند انتخابات آزاد انجام دهند؛ این یک حرکت انحرافی برای انجام مصادق شومشان است و باید همه مراقب باشیم.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور جوانان در انتخابات و مساجد و کمرنگ کردن اعتقادات نسبت به اهل بیت(ع) است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: اما ملت غیور ایران به واسطه همین اعتقادات است که پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و به مسجد می‌آیند و شعائر اسلامی را برگزار و اهمیت می‌دهند.

احمدیان با بیان اینکه سیاست ما عین دیانت ماست، اظهار داشت: ما باید کاری کنیم که دشمن از ما ناامید شود و این نیاز به حضور ما در تمام صحنه‌های انقلاب دارد که تاکنون همینطور بوده و خواهد بود.

رئیس انجمن راویان ایثار و شهادت شهرستان شاهرود با اشاره به اقتصاد مقاومتی نیز گفت: ما باید تولیدات داخلی را اهمیت داده و با ارتقای کیفیت آنها و اهمیت دادن به آن در تحقق این فرمان رهبری نیز کوشا باشیم.

وی تاکید کرد: حرکت در مسیر ائمه هدی و تبعیت از منش و رفتار فردی و اجتماعی آنها در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی راهگشا است و باید به این مهم توجه کنیم.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول