اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویراحمد:

اولویت اول انتخابات حضور مردم است

معاون فرماندار بویراحمد اولویت اول انتخابات را حضور مردم دانست و گفت: مردم غیور کهگیلویه و بویراحمد در 24 خرداد همچون گذشته با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری به افتخارات این استان و کشور اضافه می‌کنند.

اولویت اول انتخابات حضور مردم است

حمید دانش‌آموز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به تعداد اعضای ثبت‌نامی نمایندگان شوراها و مجلس خبرگان اشاره کرد و اظهار داشت: 9 نفر برای انتخابات خبرگان رهبری نام‌نویسی کردند که سه نفر از آنها در فرمانداری این شهرستان اقدام به ثبت‌نام کرده و شش تای دیگر نیز در وزارت کشور ثبت‌نام کردند.

معاون سیاسی فرماندار بویراحمد تعداد اعضای ثبت‌نامی تاکنون شوراهای شهر را 79 نفر و در سطح روستاها را 309 نفر عنوان کرد و بیان کرد: داوطلبان شوراهای شهر و روستا با مراجعه به بخشداری‌ها و فرمانداری تا پایان وقت امروز اقدام به نام‌نویسی کنند و ثبت‌نام را به پایان وقت موکول نکنند.

وی تصریح کرد: طبق قانون داوطلبان شوراهای شهر باید به منظور بررسی صلاحیت به منابع چهارگانه استعلام و هیئت‌های اجرایی شوراها معرفی و در خصوص صلاحیت آنها اظهارنظر شود، همچنین شوراهای روستا در صورتی که هیئت اجرایی نسبت به آنها مضنون شد؛ جهت بررسی صلاحیت به منابع چهارگانه معرفی و اقدامات قانونی برای اشخاص لحاظ می‌شود.

خلق حماسه سیاسی با حضور در انتخابات 24 خرداد

این مسئول شهرستانی اشاره‌ای به نامگذاری سال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی داشت و تصریح کرد: نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری نشان از درایت حکیمانه و آگاهانه معظم‌له دارد؛ از این رو  ملت ایران با حضور پر شور و گسترده خود در انتخابات 24 خرداد حماسه سیاسی برای کشور خلق می‌کنند.

دانش‌آموز گفت: ملت ایران در طول 34 سال گذشته ارادت خود به انقلاب، نظام و رهبری را ثابت کردند و امسال  همچون سال‌های گذشته با حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر به فرامین رهبری لبیک خواهند،گفت.

جانشین ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد برگزاری انتخابات سالم در جامعه را مهم برشمرد و تصریح کرد: با توجه به تعداد شعب در سطح شهرستان و تجهیز آنها به رایانه و پرینتر، در فرمانداری و بخشداری‌ها تدابیر لازم برای حضور پر رنگ مردم در انتخابات اتخاذ شده است.

عدم هرگونه تقلب در انتخابات 92

وی ادامه داد: سامانه ستاد انتخابات به صورت آنلاین با سازمان ثبت‌ احوال لینک بوده که این امر بستر مناسب برای برگزاری انتخابات سالم را ایجاد کرده، است.

دانش‌آموز حضور مردم در انتخابات را از اولویت‌های مهم برشمرد و گفت: نتیجه انتخابات اولویت بعدی این حماسه است؛ از این رو از تمام هم‌وطنان بخصوص کهگیلویه و بویراحمدی‌های غیور و همیشه در صحنه خواستار حضور پررنگ و خلق حماسه سیاسی برای استان و کشور هستیم، تا برگ زرین دیگری به افتخارات این مرز و بوم اضافه شود. 

انتهای پیام/82011/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول