اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار «تکریم شهروندان بر مبنای انسانیت نه رنگ و نژاد»

رئیس شورای شهر دوگنبدان کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورا شد

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان در آخرین روز از ثبت‌نام کاندیداهای شوراهای شهر و روستا و با شعار «تکریم شهروندان بر مبنای انسانیت نه رنگ و نژاد»، کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان شد.

رئیس شورای شهر دوگنبدان کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، در آخرین روز از ثبت‌نام کاندیداهای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای گچساران، چهره‌های شاخصی از مسئولان و کارمندان ادارات، فرهنگیان، بازاریان، دانشجویان و چهره‌های فرهنگی و فعال این شهرستان در فرمانداری محل ثبت نام کاندیدها حضور یافته و به طور رسمی وارد صحنه انتخابات شدند.

ولی‌الله دلاویز، رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان نیز با حضور در فرمانداری گچساران، کاندیداتوری خود را برای حضور در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر دوگنبدان به ثبت رساند.

وی در حاشیه ثبت نام در این عرصه انتخاباتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امسال و در این دوره از انتخابات با شعار و هدف «تکریم شهروندان بر مبنا و اساس انسان بودن نه جنسیت، رنگ و نژاد» وارد صحنه می‌شوم و تمام تلاش خود را در راستای تحقق این هدف تعریف شده به کار می‌گیرم.

ولایتمداری مهم‌ترین شاخصه یک کاندیدا است

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان تصریح کرد: این جمله شعار تبلیغاتی نیست؛ بلکه اعتقاد و باور من است و امیدواریم شهروندان فهیم و بابصیرت گچسارانی، با شکستن سنت قوم‌گرایی و قبیله‌ای افراد توانمند و شایسته اداره امور شهر را انتخاب کنند.

دلاویز، ولایتمداری را مهم‌ترین شاخصه یک کاندیدا عنوان کرد و افرادی با گرایش و تخصص‌های مختلف از جمله تخصص‌های حقوقی، حسابداری، عمران و شهرسازی و افراد با تجربه را از نیروهای مؤثر و نیاز شورای اسلامی آینده شهر دوگنبدان نامید.

وی گفت: توصیه و درخواست ما از شهروندان فهیم گچسارانی انتخاب افراد متخصص و متعهد براساس عقلانیت و آگاهی بوده است و با توجه به این‌که قشر زیادی از جامعه امروز گچساران را زنان تشکیل می‌دهند از شهروندان می‌خواهم در انتخاب خود جنسیت را نیز موردنظر داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان، دغدغه اصلی شورای اسلامی شهر دوگنبدان را عدم نظارت کافی و قانونی بر عملکرد دیگر ادارات عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم با درایت مسئولان رده بالای کشور، موضوع مدیریت شهری اعمال شود و شورا بتواند، نظارت کافی بر عملکرد ادارات داشته باشد.

دلاویز تأکید کرد: شورا به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان باید منتقل‌کننده مستقیم دغدغه‌های مردم به مسئولان باشد و اگر مسئولی کم‌کاری کرده و در انجام وظیفه خود قصور کند، شورا باید بتواند با تذکرات جدی با این مسئول برخورد کند.

وی بیان داشت: اگر با لطف خداوند و رأی مردم به شورای اسلامی شهر دوگنبدان را یافتم و ترکیب معقولی ایجاد شود، برنامه‌های مدون و کارآمدی پیش‌بینی شده است که در گفت‌و‌گو‌های بعدی با خبرگزاری فارس به اطلاع مردم خواهد رسید.

دلاویز در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس گچساران مبنی بر مهم‌ترین معضل کنونی شهری دوگنبدان را در چه می‌بینید، یادآور شد: مهم‌ترین معضل فعلی شهری دوگنبدان پروژه زیرگذر بوده که در حال حاضر با پیشرفت 70 درصدی در حال تکمیل بوده و امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی تیم پیمانکاری این پروژه، مهرماه سال جاری زیرگذر گچساران به اتمام برسد.

انتهای پیام/82001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول