اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امر به معروف و نهی از منکر مؤتلفه اردبیل:

شرکت در انتخابات افضل معروفات و تخریب نامزدها بدترین منکرات است

رئیس امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه استان اردبیل گفت: شرکت در انتخابات از بهترین و افضل‌ترین معروفات است و در مقابل تخریب نامزدهای انتخابات از بدترین منکرات به حساب می‌آید.

شرکت در انتخابات افضل معروفات و تخریب نامزدها بدترین منکرات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم فولادزاده عصر امروز در نشست اعضای انتخاباتی حزب مؤتلفه اسلامی در ا‌ردبیل اظهار داشت: کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری باید بیش از آنچه به نقد و تحلیل اقدامات دیگران بپردازند، توانمندی‌های خودشان را به مردم اعلام کنند؛ وگرنه با تخریب دیگران بالا رفتن هیچ مزیتی به شمار نمی‌رود.

وی، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را نشانگر وحدت و انسجام مردم در سال حماسه سیاسی و مطالبات رهبری اعلام کرد.

فولادزاده خاطرنشان کرد: ‌همین حضور حماسه‌ساز مردم در انتخابات اخیر عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از گذشته نمایان می‌کند.

این مسئول تصریح کرد:‌ وحدت، همبستگی، همدلی و انسجام ملت غیور ایران بار دیگر همانند گذشته به افتخارات ایران اسلامی می‌افزاید.

وی اضافه کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده تا در کشور زمینه تنش به وجود نیاید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس امر به معروف و نهی از منکر مؤتلفه اردبیل بیان کرد: پیروی از دستورات ولی امر مسلمین نه تنها آرامش را در کشور برقرار می‌سازد، بلکه به فراهم شدن بستر برگزاری انتخابات سالم و آزاد بیش از گذشته کمک می‌کند.

فولادزاده یادآور شد: چشم دشمنان و قسم‌خوردگان نظام مقدس جمهوری اسلامی به این انتخابات دوخته شده است که ملت غیرتمند و شهیدپرور بار دیگر مهر تأییدی بر قانون اساسی این کشور بزنند.

وی از عموم مردم و دلدادگان نظام خواست با حضور همیشگی در صحنه بکوشند به فرمان ولایت فقیه لبیک گفته و در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، چراکه این حضور مایه یأس و ناامیدی دشمنان و عزت روزافزون ملت فهیم ایران می‌شود.

فولادزاده در پایان ابراز داشت: دشمنان ما امروز با خیال خام خود به صحنه آمدند تا شاید بار دیگر فتنه سال 88 و پیچیده‌تر از آن را در خرداد 92 تجربه کنند، اما به یقین با شکست روبه‌رو شده و عقب‌گرد می‌کنند.

انتهای پیام/62001/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول