اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تایباد خبر داد

برگزاری انتخابات در 3 شهر تایباد، کاریز و مشهدریزه / وجود 70 شعبه اخذ رأی

فرماندار تایباد از برگزاری انتخابات در سه شهر تایباد، کاریز و مشهدریزه و 35 روستا و 70 شعبه اخذ رای شهری و روستایی خبر داد و افزود: 19 عضو اصلی و 11 عضو علی‌البدل در شورای شهر تایباد، کاریز و مشهدریزه انتخاب می‎شوند.

برگزاری انتخابات در 3 شهر تایباد، کاریز و مشهدریزه / وجود 70 شعبه اخذ رأی

به گزارش خبرگزاری فارس ازتایباد، محمدعارف عارفی ظهر امروز در نشستی با حضور اعضای دوره‌ی سوم شورای اسلامی شهرهای تایباد، مشهدریزه و کاریز و شهرداران این سه شهر بر حفظ وحدت و همدلی در عرصه‌ی انتخابات تاکید کرد و اظهارداشت: مردم فهیم و آگاه تشیع و تسنن شهرستان تایباد در همه‌ی عرصه‌های انقلاب اسلامی آگاهانه و با حفظ وحدت و همدلی حضور داشته و مشارکت 81 درصدی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضور حداکثری در سایر انتخابات نشان دهنده همدلی، اتحاد، آگاهی، پویایی و حضور پررنگ مردم در تعیین سرنوشت خویش است.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف استکبار جهانی و تلاش دشمن در راه تفرقه افکنی و برهم زدن وحدت در بین مسلمانان، جنگ نرم را برنامه‌ استکبار در راستای تضعیف امت اسلامی خواند و از همگان خواست با حفظ وحدت و همدلی همچون گذشته نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب را نقش برآب نمایند.

فرماندار تایباد در ادامه شورا را بهترین تکیه‌گاه برای استفاده از پتانسیل مردم خواند و بر ایجاد آرامش و شور و نشاط انتخاباتی و حفظ فضای سالم و رقابتی تاکید کرد و حضور 15 معتمد تسنن و 15 معتمد تشیع در جمع معتمدان انتخابات و برگزیدن ترکیبی از معتمدان تشیع و تسنن را نشان‌دهنده‌ اعتماد متقابل و موید وحدت خواند و بر استفاده نکردن از امکانات دولتی در جهت مسائل اشخاص و پیشگیری از ایجاد شائبه انتخاباتی در این مورد تاکید کرد.

رئیس ستاد انتخابات چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان تایباد از برگزاری انتخابات در سه شهر تایباد، کاریز و مشهدریزه و 35 روستا و 70 شعبه اخذ رای شهری و روستایی خبر داد و افزود: 19 عضو اصلی و 11 عضو علی البدل در شورای شهر تایباد، کاریز و مشهدریزه انتخاب می‎شوند که از این تعداد 9 عضو اصلی و چهار عضو علی‌البدل مربوط به شهر تایباد با جمعیتی بالغ بر 52 هزار نفر است.

وی تعداد اعضای اصلی و علی‌البدل شهرها و روستاهای شهرستان تایباد را 140 عضو اصلی و 89 عضو علی‌البدل اعلام کرد.

فرماندار تایباد آخرین آمار ثبت نام شدگان تا ظهر دیروز در شهرستان تایباد در بخش مرکزی و در شهر و روستاها را 114 نفر اعلام کرد که از این تعداد 37 نفر جهت عضویت در شورای شهر ثبت نام نموده و 22 نفر مربوط به شورای شهر تایباد، پنج نفر شهر کاریز و 10 نفر شهر مشهدریزه بوده و 77 نفر مربوط به روستاها است.

انتهای پیام/70005/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول