اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین:

فاز سوم بوستان بانوان به زودی عملیاتی می‌شود

شهردار قزوین با اشاره به اینکه فاز سوم پارک بانوان احداث می‌شود، گفت: اعتبار این فاز در بودجه 92 در نظر گرفته شده است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

فاز سوم بوستان بانوان به زودی عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود نصرتی در پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین که در سالن اجتماعات مردمی این شورا برگزار شد، با اشاره به اینکه موضوع سلامت از مهم‌ترین مسایل موجود در جامعه است، اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری افزایش سلامت شهروندان قزوینی را در رأس برنامه‌های خود قرار داده است تا بتواند این هدف را محقق کند.

شهردار قزوین با بیان اینکه شهرداری قزوین برنامه‌های مختلفی در حوزه سلامت انجام می‌دهد، اذعان داشت: این نهاد بودجه اجرای این برنامه‌ها را در سال 92 پیش‌بینی کرد و لایحه آن را به شورای اسلامی شهر قزوین تقدیم کرد که خوشبختانه به تصویب این شورا رسیده است و در سال جاری این برنامه‌ها با هدف ارتقای سلامت شهروندان به نحو مطلوبی اجرا می‌شود.

نصرتی با اشاره به اینکه شهرداری قزوین هر سال برای اجرای برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و سلامت بودجه‌های مختلفی را در نظر می‌گیرد، اظهار داشت: این نهاد در راستای افزایش سلامت شهروندان قزوینی اعتبارهای خوبی را تخصیص می‌دهد که تحقق این امر بیانگر اهمیت موضوع سلامت در بین مسئولان مربوطه در مجموعه مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری به موضوع سلامت نگاه سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و سرمایه‌گذاری دارد، ابراز داشت: این نگاه اعتقاد و باور قلبی این مجموعه است و برای افزایش آن در بین شهروندان قزوینی تلاش و همت مضاعفی می‌کند تا بتواند سلامت این شهروندان را ارتقا دهد.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه شهرداری قزوین شهروندان را بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی و ثروت می‌داند، اذعان داشت: این نهاد در راستای حفظ این سرمایه‌ها طرح‌هایی را برنامه‌ریزی، تحلیل و اجرا می‌کند تا بتواند سلامت شهروندان قزوینی را افزایش دهد.

وی بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت با موضوع سلامت برای شهروندان قزوینی اجرا می‌کند تا سلامت این شهروندان را در کوتاه‌ترین زمان ارتقا دهد.

نصرتی متذکر شد: امروز مشکلاتی که در سلامت جسمی، روحی و روانی شهروندان مشاهده می‌شود به دلیل ضعف‌های برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در 15 سال گذشته است که اکنون اقشار مختلف مردم با این مشکلات درگیر هستند و باید برای رفع آن اقدامات مؤثری انجام داد.

شهردار قزوین با بیان اینکه سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت در حوزه سلامت انجام می‌دهد، اذعان داشت: باید فضایی در شهر ایجاد شود تا به زودی نتایج این برنامه‌ها را شهروندان قزوینی احساس کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین در حد توان ست‌های ورزشی را در مدارس دخترانه نصب کرده است، ابراز داشت: این سازمان با تحقق این عمل تلاش می‌کند تا دانش‌آموزان را به ورزش علاقمند کند.

این مسئول با بیان اینکه ایجاد پارک بانوان از دیگر اقدامات شهرداری قزوین در راستای ارتقای نشاط، شادابی و سلامت شهروندان قزوینی است، اذعان داشت: فاز یک این پارک در سال 88 به بهره‌برداری رسیده است و فاز دوم آن نیز در اردیبهشت سال 92 به مناسبت هفته شوراها با حضور مسئولان ارشد استانی افتتاح می‌شود.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه فاز سوم پارک بانوان احداث می‌شود، ابراز داشت: اعتبار این فاز در بودجه 92 در نظر گرفته شده است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

نصرتی با بیان اینکه پارک بانوان تأثیر بسزایی در سلامت شهروندان قزوینی دارد، اظهار داشت: این پارک با ابتکار و ویژگی‌های بی‌نظیری احداث شده است که با برنامه‌ریزی بلند مدت می‌توان آن را توسعه داد.

وی از روسای دانش‌آموزان دختران مدارس در پایه‌های تحصیلی راهنمایی و متوسطه در صحن شورای اسلامی شهر قزوین تشکر کرد و گفت: حضور آنان در این صحن تجربه خوبی است که بتوانند مسایل مختلف مدارس را با دیدگاه‌های مختلف ارزیابی کنند.

انتهای پیام/77009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول