اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم دو و پیاده‌روی بزرگسالان استان زنجان خبر داد

حضور تیم زنجان در مسابقات قهرمانی دو و پیاده‌روی کشور

مربی تیم دو و پیاده‌روی بزرگسالان استان زنجان گفت: تیم زنجان با ترکیب نهایی خود عازم مسابقات قهرمانی دو و پیاده‌روی کشور می‌شود.

حضور تیم زنجان در مسابقات قهرمانی دو و پیاده‌روی کشور

صدیقه پور‌میرزا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ترکیب نهایی تیم بانوان زنجان برای شرکت در مسابقات دو و پیاده‌روی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات مالزی مشخص شد.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی دو و پیاده‌روی کشور به منظور انتخاب نفرات برتر برای اعزام به مسابقات مالزی به میزبانی اردبیل از 19 اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا چهار روز ادامه خواهد داشت.

مربی تیم دو و پیاده‌روی بزرگسالان استان زنجان با بیان اینکه در این پیکارها کار داوری را نیز بر عهده خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این رشته‌ها به صورت استقامتی و در رده سنی بزرگسالان زیر نظر هیئت ورزش‌های همگانی فعال است.

وی درباره ترکیب تیم زنجان اضافه کرد: در بخش پیاده‌روی سهیلا مزین، پروین نوری، زهرا افشاری، زهرا عسگری، پروین تبریزی و مولود ابوترابیان حضور دارند.

پورمیرزا ربابه قاسملو، بهجت داداشی، شهین دهقان، شهین حسنلو و فروغ نظری را ترکیب تیم زنجان در بخش مسابقات دو اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه به منظور توسعه این رشته ورزشی در استان برای نخستین بار، تیر‌ماه سال جاری مسابقات دو و پیاده‌روی بانوان و آقایان در سطح استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقات به دفتر هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان مراجعه کنند.

این مسئول افزود: همچنین تیم آقایان زنجان در رده سنی بزرگسالان عازم مسابقات دو و پیاده‌روی قهرمانی کشور می‌شوند.

وی اضافه کرد: این مسابقات در بخش دو و میدانی به میزبانی کرمان در اردیبهشت‌ماه سال جاری برپا می‌شود و از سوی دیگر مسابقات پیاده‌روی به میزبانی اراک در 5 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

این مسئول در پایان گفت: در این پیکارها تیم زنجان با ترکیب احمدرضا گلی، شعبانعلی محمدی، حسین سلیمی، اسماعیل حیدری، اسماعیل حسینی، محمد قهرمانی و سید اصغر احمدیان حاضر می‌شود.

انتهای پیام/2308/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول