اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

انتخاب وزیر ورزش برای بررسی مشکلات آبادان غیرکارشناسانه است

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلات و جایگاه ویژه‌ آبادان با همه احترامی که برای وزیر ورزش و جوانان قائلم انتخاب وی برای پیگیری و بررسی پروژه‌های مصوب دولت در شهرستان‌ غیرکارشناسانه و نامناسب می‌دانم.

انتخاب وزیر ورزش برای بررسی مشکلات آبادان غیرکارشناسانه است

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به سفر امروز وزیر ورزش و جوانان به شهرستان برای پیگیری مصوبات اجرایی دولت اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که شهرستان آبادان با آن درگیر است و با همه احترامی که برای محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان قائلم انتخاب وی برای پیگیری و بررسی پروژه‌های مصوب دولت در شهرستان‌ مناسب نبوده است.

وی افزود: شهرستان آبادان در بسیاری از بخش‌ها همچنان دچار مشکل و کمبود و کاستی است و در همین راستا نیاز بود که وزیر تخصصی‌تر به شهرستان و برای رفع مشکلات پیش‌رو سفر می‌کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه شهرستان آبادان در امر ورزش هم دچار نواقص و کمبودهایی است اما دغدغه‌های جدی‌تری دارد که در مرحله نخست باید آنها را مورد توجه قرار داد.

وی با بیان اینکه سفر وزیر ورزش  و جوانان به شهرستان آبادان کارشناسانه نبوده است، عنوان کرد: بهتر بود هیئت دولت مشکلات مردم و این شهر را با نگاهی بازتر مشاهده می‌کردند تا شاید تا پایان عمر دولت شاهد رفع و حل بخشی از این دغدغه‌ها می‌شدیم.

انتهای پیام/ 72001/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول