اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان خبر داد

ارائه آموزش‌های مهارتی به اتباع کشورهای افغانستان و عراق در خوزستان

معاون فنی وآموزشی فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: در راستای اجرای تفاهم نامه‌های سه جانبه وزارت کشور، سازمان ملل و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، آموزش‌های مهارتی به اتباع کشورهای افغانستان و عراق ارائه می‌شود.

ارائه آموزش‌های مهارتی به اتباع کشورهای افغانستان و عراق در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه‌ای خوزستان، شهرام ملایی هزاروندی اظهار کرد: اجرای این طرح با اهداف بشردوستانه و حمایتی به منظور ارتقای سطح مهارت‌های فنی مهاجرین و اتباع خارجی از سوی کمیساریای سازمان ملل متحد در امور پناهندگان دنبال می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این افراد در مراکز گتوند و شوشتر مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در پنج رشته معادل35هزار و 756نفرساعت به صورت رایگان را فرا می‌گیرند.

وی افزود: ثبت نام از متقاضیان از 25 فروردین ماه سالجاری آغاز شده و تا تا دهم اردیبهشت انجام خواهد شد و دوره‌های آموزشی در پایان اردیبهشت تشکیل می‌شود.

معاون فنی وآموزشی فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به اینکه سقف پذیرش استان خوزستان در این دوره‌ها 60 نفر در نظر گرفته شده است که در هر رشته 12 کارآموز آموزش می‌بینند.

شهرام ملایی در پایان اظهار داشت: اتباع زن و مرد افغان و عراقی می‌توانند در رشته‌های جوشکاری E3، برق صنعتی، برق ساختمان، قالیبافی و خیاطی ثبت نام کنند.

انتهای پیام/2329/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول