اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان خبر داد

ابلاغ اعتبارات صندوق مهر در شهرستان‌های استان زنجان

رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) زنجان گفت: اعتبارات 6 ماه نخست این صندوق در شهرستان‌های استان ابلاغ شده است.

ابلاغ اعتبارات صندوق مهر در شهرستان‌های استان زنجان

جمشید مقدم‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در بخش مشاغل خانگی 9 میلیارد ریال اعتبار معین شده بود که به میزان 100 درصد این اعتبارات، پرونده به بانک‌ها معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه هشت فقره پرونده در زمینه مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری توسط صندوق مهر امام رضا (ع) به منظور دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده است، خاطر‌نشان کرد: تسهیلات مورد نیاز این پرونده‌ها پرداخت شده است.

رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر اعتبارات شش ماه نخست سال‌جاری صندوق مهر امام رضا (ع) استان به شهرستان‌ها ابلاغ شده است، اضافه کرد: طی سال‌جاری 20 فقره پرونده اشتغال توسط این صندوق به بانک‌ها معرفی شده است.

*ایجاد شعبه‌های صندوق مهر امام رضا (ع) در شهرستان‌های زنجان

وی با اشاره به اینکه شعبه‌های صندوق مهر امام رضا (ع) در شهرستان‌های ابهر، ایجرود، خرم‌دره، طارم و ماهنشان ایجاد شده است، تصریح کرد: در آینده شعبه این صندوق در شهرهای نیک‌پی، گرماب و سلطانیه نیز ایجاد می‌شود.

مقدم‌پناه با بیان اینکه هزار و 554 فقره شغل توسط صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان طی سال گذشته ایجاد شده است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری این صندوق برای خلق حماسه اقتصادی گام‌های بلند و موثری برمی‌دارد.

 

انتهای پیام/73006/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول