اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان خبر داد

گشایش‌ تسهیلات ازدواج در آینده‌ای نزدیک‌

رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان از گشایشی در آینده‌ای نزدیک در زمینه تسهیلات ازدواج خبر داد.

گشایش‌ تسهیلات ازدواج در آینده‌ای نزدیک‌

جمشید مقدم‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: زیرساخت‌ها و بسترهای لازم برای جذب منابع بیشتر در صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه صندوق مهر خدمات پر برکتی را می‎تواند به جوانان استان زنجان ارائه دهد، خاطرنشان کرد: اقداماتی که سال گذشته به منظور جذب منابع توسط این صندوق انجام شده شامل تفویض اختیار تسهیلات تا سقف 5 میلیون تومان به روسای صندوق شهرستان‌ها، اخذ مجوز پرداخت 10 درصد از اعتبارات ابلاغی منابع صندوق به مشاغل خانگی و پرداخت به واجدین شرایط صندوق می‎شود.

رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان با بیان اینکه کاهش 18 درصدی مبلغ و 25 درصدی تعداد معوقات بانکی استان زنجان نسبت به خرداد ماه سال گذشته از دیگر اقدامات صورت گرفته در این صندوق است، تصریح کرد: 100 درصد از اعتبارات سال 91 جذب شده است.

*جذب اعتبار 40 میلیارد ریالی توسط صندوق مهر

وی یادآور شد: اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال نیز به عنوان اعتبار جدید توسط صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان جذب شده است.

مقدم‌پناه با بیان اینکه 19 هزار و 978 فقره از نامه‌های ارجاعی در دور دوم و سوم سفرهای استانی و سامد بررسی شده است، اضافه کرد: در حال حاضر به همه نامه‌ها رسیدگی شده است.

رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان با بیان اینکه مجموع تخصیص اعتبار صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان در سال گذشته 76 میلیارد ریال بوده است، ادامه داد: عملکرد این صندوق به 117 میلیارد ریال رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تعهد صندوق مهر امام رضا (ع) برای اشتغالزایی در سال گذشته فراتر از سال 90 بوده است، اذعان داشت: عملکرد صندوق مهر امام رضا (ع) در این زمینه یک‌هزار و 554 نفر بوده است.

*عملکرد 154 درصدی اشتغال توسط صندوق مهر زنجان

مقدم‌پناه اظهار داشت: میزان عملکرد صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان در زمینه اشتغال طی سال گذشته 154 درصد بوده است.

انتهای پیام/73006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول