اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایشی با حضور مسئولان کشوری و استانی صورت گرفت

تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی

در همایشی با حضور مسئولان کشوری و استانی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این استان قدردانی کرد.

تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شامگاه شنبه در مجموعه هتل ستاره شهر یاسوج با حضور دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کهگیلویه و بویراحمد مراسم تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این استان برگزار شد.

سید حسین صابری در این مراسم با تقدیر از همه عوامل خدمات‌رسانی و پذیرایی از مهمانان نوروزی ابراز کرد: این افراد خدمتی بزرگ به استان کردند چرا که با کار خوب خود توانستند تا حدود زیادی کهگیلویه و بویراحمد را به مردم سایر نقاط کشور معرفی کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از خانواده اعضای ستاد تسهیلات نوروزی اظهار کرد: بی‌شک اگر از خودگذشتگی این خانواده‌ها نبود مسئولان و مدیران نمی‌توانستند این چنین خدمتی را ارائه دهند.

صابری ادامه داد: نام بردن تک به تک از همه دستگاه‌ها و مسئولان در این راستا کار سختی است اما باید گفت که همه دستگاه‌های اجرایی به نوبه خود در ارائه خدمات خوب و گسترده همکاری داشتند.

وی افزود: هر چند ممکن است در این میان نقاط ضعفی نیز وجود داشته باشد ولی باید سعی کنیم که این نقاط ضعف در سال‌های آینده به نقطه قوت تبدیل شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از مجری برنامه که سفره هشت سین را به جای هفت سین در لابه لای سخنان خود آورده بود، گفت: باید به یاد و نام رشادت ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس از این پس سین هشت سال دفاع مقدس را در سفره نوروزی خود جا دهیم.

وی از خسته نشدن خود برای انجام وظیفه در این استان نیز سخن به میان آورد و گفت: هیچ گاه از کار کردن برای مردمی ولایتمدار مثل مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خسته نمی‌شوم.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی این استان به دلیل انجام وظایف سنگین در این ایام قدردانی کرد و گفت: در مجموع نسبت به سال‌های گذشته خدمات کیفی و کمی بیشتری به مهمانان و مسافران نوروزی در این استان ارائه شد.

صابری در ادامه از خدمات بخش خصوصی در مجتمع‌های رفاهی و گردشگری و هتل‌ها و سایر عوامل از جمله رسانه‌ها و صدا و سیما به خاطر پوشش مناسب این برنامه‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/2571/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول