اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک مسکن در خراسان شمالی:

51 هزار واحد مسکن مهر در خراسان شمالی تسهیلات گرفتند

مدیر امور شعب بانک مسکن در خراسان شمالی میزان تسهیلات پرداختی از سوی بانک مسکن برای اجرای واحدهای مسکونی را از سال 85 تا پایان سال گذشته را 51 هزار و 861 واحد اعلام کرد.

51 هزار واحد مسکن مهر در خراسان شمالی تسهیلات گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد علی مقبلی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: این تسهیلات برای آماده سازی، ساخت واحدهای مسکن شهری، بافت فرسوده و روستایی پرداخت شده است.

وی تعداد تسهیلات پرداخت شده برای آماده‌سازی را 15 هزار و 275 مورد، تسهیلات ساخت 25 هزار و 400 مورد، بافت فرسوده را 751 مورد و همچنین مسکن روستایی را 10 هزار و 435 مورد تسهیلات اعلام کرد.

به گفته مقبلی، بیشترین میزان تسهیلات پرداختی برای آماده سازی، ساخت،‌بافت فرسوده و روستایی مربوط به شهرستان بجنورد بوده است.

وی ادامه داد: از مجموع 51 هزار و 861 تسهیلات پرداختی برای اجرای طرح‌های مسکن مهر صرفاً پنج هزار و 947 مورد مربوط به سال گذشته است.

مدیر امور شعب بانک مسکن در خراسان شمالی میزان تسهیلات پرداختی به این تعداد واحدهای مسکن مهر را 889 میلیارد ریال عنوان کرد.

* بانک مسکن در صدر تسهیلات پرداختی بانک‌های خراسان شمالی

مقبلی همچنین میزان تسهیلات پرداختی از سوی امور شعب بانک مسکن در استان را در صدر تسهیلات پرداختی خراسان شمالی در بین بانک‌ها عنوان کرد.

وی تصریح کرد: با وجود آنکه میزان منابع بانک مسکن رتبه هفتم را داشته لیکن میزان پرداختی از تمامی بانک‌های استان بیشتر بوده است.

مدیر امور شعب بانک مسکن در خراسان شمالی اظهار کرد: این تسهیلات با وجود محدودیت‌های شعب و نیرو به متقاضیان مسکن مهر اعطا شده است.

وی میزان و تداوم پرداخت تسهیلات مسکن مهر در استان در سال جاری را بسته به سیاست‌های بانکی عنوان کرد و گفت: هم اکنون بانک مسکن استان دارای 12 شعبه، 21 خودپرداز، 702 سامانه پرداخت فروشگاهی است.

مقبلی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره میزان معوقات بانک مسکن در استان افزود: میزان معوقات بانک مسکن استان نسبت به سال قبل با 17 درصد افزایش مواجه است.

مدیر امور شعب بانک مسکن در خراسان شمالی با بیان اینکه این بانک به لحاظ معوقات رتبه دوم بانک‌های استان را دارد، بیان کرد: عمده معوقات این بانک را مربوط به تسهیلات مسکن روستایی است.

وی افزود: 15 پرونده به خاطر معوقات بانک مسکن از سوی ثبت اسناد و املاک استان اجراییه صادر شده است.

مقبلی برگشت معوقات بانک مسکن خراسان شمالی را سبب تقویت منابع بانکی و پرداخت تسهیلات به عموم متقاضیان استفاده از تسهیلات مختلف این بانک عنوان کرد.

انتهای پیام/63002/غ40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول