اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شهرستان‌های کشور:

همصدا با ولایت انتخابات کشور را از هر توطئه‌ای مصون می‌دارد

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شهرستان‌های کشور با بیان اینکه توطئه‌های زیادی برای انتخابات طراحی شده است، گفت: همصدا و هم‌پیام با ولایت فقیه ملت و انتخابات کشور را از هر ترفند و توطئه‌ای مصون می‌دارد.

همصدا با ولایت انتخابات کشور را از هر توطئه‌ای مصون می‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، عبدالعلی ابراهیمی امروز در جلسه تودیع و معارفه امام جمعه این شهر در محل فرمانداری و با حضور مدیران رودسر، اظهار کرد: اقامه نماز و گسترش فرهنگ معنویت و یاد خدا نخستین وظیفه هر مسلمانی است.

این مسئول با اشاره به اینکه مسئولان باید به تمام اقشار مردم خدمات‌رسانی کنند، افزود: خدمتگزاری به مردم متدین و دین‌مدار در اولویت است.

وی با اشاره به اینکه موقعیت خدمت‌رسانی همواره برای ما فراهم نیست، اذعان کرد: اگر بتوانیم در زمان مسئولیت سنت حسنه‌ای را تثبیت کنیم که مردم از آن بهره‌مند شوند اجر آن برای ما محفوظ می‌ماند.

این مسئول با اشاره به اینکه نماز جمعه یکی از مراکزی است که تاسیس آن توسط بنیانگذار انقلاب صورت گرفت، گفت: بالغ بر 720 شهر در کشور نماز جمعه برگزار می‌شود که منشٱ برکات زیادی برای جامعه اسلامی است.

ابراهیمی، نماز جمعه را زمینه ایجاد خدمتگزاری مسئولان برای مردم دانست و یادآور شد: نماز جمعه وحدت‌آفرین است و هر جا که وحدت باشد زمینه تحول و خدمت‌رسانی، توسعه و پیشرفت فراهم است.

وی، توطئه را مانع از پیشرفت دانست و افزود: اختلاف و دوگانگی جامعه را به انحطاط می‌کشاند.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شهرستان‌های کشور، گفت: نماز جمعه دعوت کننده به توحید و خداپرستی است و آنهایی که ادعای موحد بودن دارند، نباید انگیزه و دلیلی برای کوبیدن به طبل اختلاف دشمن داشته باشند.

وی نماز جمعه را از مهم‌ترین مراکز تبیین اندیشه‌های ناب اسلام خواند و تصریح کرد: یکی از دو خطبه امام جمعه پیرامون مسایل ایدئولوژی و اساسی اسلام است که جامعه را با این مباحث آشنا می‌کند.

ابراهیمی، با اشاره به اینکه خطبه‌های امام جمعه باید هماهنگ با سیاست‌های نظام و رهبری باشد، متذکر شد: هر کس در هر منصبی باید برای نماز جمعه تلاش کند زیرا حفظ این شجره طیبه از واجبات است.

وی با تاکید بر اینکه اصل مترقی ولایت فقیه اسلام و جامعه اسلامی را حفظ می‌کند، اذعان کرد: امروز برای همه ما ثابت شده که اگر ایران امنیت و اقتدار دارد به برکت ولایت فقیه است.

این مسئول، با اشاره به مکر و حیله‌های استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: طبق تعبیر رئیس جمهور ملت ایران با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی فراوان در فروردین 92 رکورددار سفرهای نوروزی در طول پس از انقلاب بودیم.

به گفته وی، آنهایی که می‌خواستند با تحریم‌ها کمر انقلاب را بشکنند همانگونه که در جنگ هشت ساله در مقابل ملت ایران شکست خوردند این بار نیز با مقاومت مردم تحریم‌ها را دور زده و آنها را ناکام می‌کنند.

ابراهیمی به سال «حماسه سیاسی ،حماسه اقتصادی» اشاره کرد و افزود: برای شکستن تحریم‌ها نیازمند هستیم که این خط پدافندی را هر چه قوی‌تر و محکم‌تر ادامه دهیم تا دشمنان عقب‌نشینی کنند.

وی وجود ولایت فقیه را از برکات کشور دانست و تصریح کرد: نتیجه تبعیت از ولایت فقیه و حضور گسترده در نماز جمعه با خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد 92 ظاهر می‌شود.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شهرستان‌های کشور، یادآور شد: با حضور خود در 24 خرداد به تمام دنیا می‌گوییم فتنه‌گرهایی که در سال 88 می‌خواستند کشور را به نابودی بکشانند و دو دستی تقدیم اربابان خود کنند ملت ایران دشمنان خود را شناخته و انتخابات را برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه توطئه‌های زیادی برای انتخابات طراحی شده است، متذکر شد: آن چیزی که ملت و انتخابات کشور را از هر ترفند و توطئه‌ای مصون می‌دارد، همصدا و هم‌پیام با ولایت فقیه است.

به گزارش فارس، در جلسه مذکور حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امام جمعه جدید رودسر معرفی و از تلاش‌های محمدحسین تقی‌زاده امام جمعه پیشین این شهر قدردانی شد.

انتهای پیام/2300/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول