اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رودبار:

افراد توانمند کاندید انتخابات شورا شوند

امام جمعه موقت رودبار جنوب گفت: امروز اعضای شورای اسلامی شهرستان رودبار نسبت به شهرستان‌های دیگر باید تلاش و کوشش بیشتری داشته باشند و وقت بیشتری اختصاص دهند.

افراد توانمند کاندید انتخابات شورا شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام احمد اکبری‌نژاد در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار داشت: دوم اردیبهشت ماه 1358 بنیانگذار عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی رسماً طی فرمانی به شورای انقلاب تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را با شرح وظیفه حفاظت و نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اعلام کرد.

وی افزود: با این فرمان تاریخی عده زیادی از حافظان انقلاب و نظام اسلامی و پیروان حقیقی ولایت‌فقیه که از مدت‌ها قبل کار خود را در کمیته‌های انقلاب آغاز کرده بودند، رسمیت یافتند و در مدت زمان کوتاهی آنچنان رشادت و دلاور مردی از خودشان نشان دادند که آن امام فرزانه تنها به فاصله دو ماه بعد یعنی در هفتم تیر ماه 1358 در خجسته سالروز میلاد سرور و سالار آزادگان امام حسین (ع) این روز بزرگ را روز پاسدار نامیدند.

اکبری‌نژاد تصریح کرد: هم‌اکنون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد 35 سالگی می‌شود و در این مدت شاهد فراز و نشیب‌های زیادی از جمله محدودیت در دریافت چند اسلحه کلاشینکف در یک مقطع تا ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ها در مقاطع دیگر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات سپاه و فرزندان پاسدار آن هیچگاه دست از آرمان‌های انقلاب و فرمان‌برداری از امام و رهبری نکشیده‌اند و تمام توان خویش را برای حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تا سر حد جان خویش به کار گرفتند.

اکبری‌نژاد با اشاره به بخشی از مشکلات شهرستان رودبار بیان داشت: مسئله‌ای که مردم شریف رودبار این روزها با آن مواجه هستند، مشکل دریافت تسهیلات مسکن است که مردم یا در بحث ضامن و یا در زمینه سند مشکل دارند که این‌ها به هر دلیلی باید رفع شود.

وی عنوان کرد: طی چند هفته گذشته شاهد چندین زلزله در اقصی نقاط کشور بودیم که اگر یکی از این زلزله‌ها در شهرستان رودبار رخ دهد، مردم دچار خسارت‌های فراوان می‌شوند که بعد از آن چند برابر این بودجه‌ها خرج می‌شود و این اقدام به منزله نوش دارو بعد از مرگ سهراب است که بی‌فایده است.

اکبری‌نژاد ابراز داشت:درخواست دارم مسئولان شهرستان رودبار برای این مسئله چاره‌اندیشی کنند و این موانع را از جلوی پای مردم بردارند تا بتوانند قبل از اینکه اتفاقی بیفتد خانه‌های خود را مقاوم کنند.

امام جمعه موقت رودبار گفت: مسئله بعد بحث میدان بار این شهرستان است که به علت کمبود فضا مردم دچار مشکل هستند و مسئولان رودبار باید به فکر یک یا دو میدان بار دیگر در شهرستان باشند.

وی ابراز داشت: مسئله مهم دیگر بحث انتخابات است که با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب، یکی از مهمترین مصادیق حماسه سیاسی بحث انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

اکبری‌نژاد اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند «رئیس جمهوری باید انتخاب شود که نقاط قوت ریاست جمهوری‌های قبل را داشته باشند منهای نقاط ضعف آنها »، در راستای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کسانی باید ثبت‌نام کنند که توان خدمت به مردم را دارند.

وی تصریح کرد: امروز اعضای شورای اسلامی شهرستان رودبار نسبت به شهرستان‌های دیگر باید تلاش و کوشش بیشتری داشته باشند و وقت بیشتری اختصاص دهند.

اکبری‌نژاد خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع افرادی که واقعاً توانمندی دارند باید به صحنه بیایند و ثبت‌نام کنند و هر کس از روی هوای نفس ثبت‌نام نکند باید بین خود و خدای خود بنشیند و فکر کند که آیا انصافاً من این توان را دارم و از عهده این کار برمی‌آیم و می‌توانم از حق این مردم دفاع کنم و از همه مهمتر باید اخلاق و ادب را رعایت کند.

وی افزود: این انتخابات هم مانند بقیه انتخابات‌ها تمام می‌شود و کاندیداها و طرفداران آن‌ها باید اخلاق و تقوا را سرلوحه کار خود قرار بدهند.

انتهای پیام/2655/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول