اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

حضور در انتخابات تکلیف ملی و میهنی همه ماست

امام جمعه فردوس گفت: حضور در انتخابات تکلیف ملی و میهنی همه ما و تضمین‌کننده آینده کشور است.

حضور در انتخابات تکلیف ملی و میهنی همه ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه فردوس اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با ثمره خون شهدا به دست آمده و به راحتی نباید آن را تضعیف و یا از دست بدهیم.

وی با اشاره به بیانات امام (ره) در ارتباط با موضوع انتخابات، افزود: اگر مردم استقلال، آزادی و نبودن تحت اسارت شرق و غرب را می‌خواهند باید در انتخابات شرکت و از آرمان‌های اسلام دفاع کنند.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین شاخص‌های مردمی بودن هر انقلاب، میزان حضور مردم در انتخابات است بنابراین مردم ایران اسلامی باید با حضور آگاهانه و هوشیارانه خود همه تلاش‌های خیانت‌آلود دشمنان را خنثی کنند.

جوانان با کسب مهارت انقلاب را از وابستگی نجات دهند

بابایی با اشاره به هفته مشاغل و برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت در فنی‌و‌حرفه‌ای شهرستان فردوس، یادآور شد: جوانان باید با فراگیری مهارت‌های لازم انقلاب را از وابستگی‌های مادی نجات و به سوی استقلال همه جانبه پیش ببرند.

وی همچنین به پنجم اردیبهشت ماه 1359 سالروز وقوع حادثه طبس اشاره کرد و گفت: این حادثه بی‌شباهت به اتفاق صدر اسلام در لشکرکشی ابرهه برای نابودی خانه خدا نیست و اگر کسی امداد غیبی را در واقعه طبس نبیند، کور است.

امام جمعه فردوس با تقدیر از حضور عاشورایی مردم این شهرستان در برگزاری مراسم عزاداری فاطمیه، افزود: حضرت فاطمه(س) انفاق در راه خدا، استغفار و نگاه کردن به چهره پیامبر(ص) را از اعمالی عنوان کرد که سبب خشنودی وی می‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه در سال جاری نزول باران رحمت الهی شامل مردم شهرستان فردوس شده است، تصریح کرد: مراسم نماز شکر امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در همه مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69007/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول