اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید تاکستان:

تفکر شهادت حافظ همیشگی ملت ایران است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان تفکر شهادت‌طلبی را ضامن بقا و استمرار نظام اسلامی بیان کرد.

تفکر شهادت حافظ همیشگی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، مراسم گرامیداشت شهدای گمنام در تاکستان برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان امروز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان پیمودن خط ایثار و شهادت را ضامن استقلال و عظمت ملت ایران دانست و اظهار داشت: امروز باید تا پای جان در مسیر تجلی آرمان‌های شهدا تلاش کرده و در این راستا جهاد کنیم.

حسین ساروخانی افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در سطح دانشگاه‌ها و مراکز مختلف وظیفه‌ای خطیر و بر دوش تک تک افراد است.

محمد اسداللهی نیز در ادامه این گفت‌وگو با اشاره به اینکه هنگامی که خبر حضور دو لاله گمنام برای تشییع و تدفین در دانشگاه آزاد تاکستان به گوش بنده رسیده از صمیم دل به یاد مظلومیت و دلاورمردی‌های آنان افتاده و خداوند متعال را سپاسگزار شدم، اظهار داشت: اراده ملت غیور ایران اسلامی به شهدا و خاندان آنان تا ابد فراموش نشدنی است.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان افزود: نسل جوان و پیمایندگان خط و سیره شهدا باید بدانند که این انقلاب و ارزش‌های آن با خون دادن و خون دل خوردن مردان و زنانی دلاور به دست آمده است و تقارن این اتفاق مبارک با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در هفته گذشته بیانگر اوج گمنامی فرزندان ‌خمینی کبیر است.

این مسئول با بیان اینکه از بازگشت کاروان‌های راهیان‌نور چند صباحی نمی‌گذرد که هدایای حضرت زهرا (س) بر دستان دانشجویان و مردم متدین شهرستان تاکستان تشییع ‌شد، تصریح کرد: مراسم تشییع شهدای گمنام از هزاران کار فرهنگی اثرگذارتر بوده و گلزار‌های شهدا در سراسر کشور مظهر عزت و شرف ملت ایران هستند.

این مسئول ساماندهی 80 خادم خواهر و برادر همراه با تن‌پوش مشکی به همراه برپایی ایستگاه‌های توزیع نذورات صلواتی را از برنامه‌های ارزشمند برای تجلی بیشتر حال و هوای عطر‌انگیز مراسم تشییع شهدای گمنام در سطح دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان عنوان کرد.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول