اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم داماش گیلان:

تشویق هواداران زمینه‌ساز پیروزی مقابل سپاهان می‌شود

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: هواداران گیلانی با تشویق تیم داماش زمینه‌ساز پیروزی ما بر سپاهان خواهند بود.

تشویق هواداران زمینه‌ساز پیروزی مقابل سپاهان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افشین ناظمی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های داماش گیلان و سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سپاهان از تیم‌های خوب فوتبال کشورمان است و بازی در مقابل این تیم سختی‌های خود را به همراه دارد.

وی افزود: با توجه به شرایط جدول، بازی روز جمعه برای سپاهان و داماش با حساسیت‌های خاصی دنبال می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه بازی مقابل سپاهان آخرین دیدار داماش در این فصل لیگ برتر در رشت خواهد بود، اذعان کرد: به همین دلیل امیدوار هستیم با پیروزی در این دیدار، هدیه کوچکی را به هواداران تیم دهیم.

وی، درخصوص ارزیابی خود از دیدار مقابل سپاهان، گفت: سپاهان حریف سختی است، اما داماش نیز با حساب و کتاب وارد زمین مسابقه می‌شود.

ناظمی، ادامه داد: با توجه به شناختی که از سپاهان داریم و آنالیزی که روی این تیم انجام داده‌ایم، برنامه‌های ویژه‌ای برای کسب نتیجه در این دیدار داریم.

وی با اشاره به بازیکنان غایب داماش در این دیدار، خاطرنشان کرد: علیرضا نظیف‌کار، محمد سیاه و علیرضا جهانبخش به دلیل محرومیت و حسین کوشکی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم.  

سرمربی تیم داماش گیلان درباره تأثیرگذاری دعواهای مدیریتی و مشکلات مالی بر بازی و نتایج تیم، خاطرنشان کرد: مطمئناً این مشکلات روی تیم تأثیر زیادی گذاشته است، اما به لحاظ تاکتیکی فکر نمی‌کنم تیم‌های حریف در مقابل ما برتری تاکتیکی داشته باشند؛ بلکه این اشتباهات فردی بود که موجب دریافت گل شد.

وی اضافه کرد: در دیدار برابر نفت نیز ما موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و در دقیقه 80 روی یک اشتباه داوری و موقعیت آفساید گل نخست را دریافت کردیم که حتی کارشناس برنامه 90 نیز آن را تأیید کرد.

ناظمی در پایان متذکر شد: امیدواریم هواداران مانند گذشته برای حمایت از تیم محبوب خود به ورزشگاه بیایند و با تشویق تیم داماش و احترام به تیم حریف، زمینه‌ساز پیروزی ما بر سپاهان شوند.

انتهای پیام/84001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول