اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

سپاه خوار چشم دشمنان نظلام اسلامی است

امام جمعه خرم‌دره گفت: سپاه خوار چشم دشمنان و بدخواهان نظام و مظهر اقتدار و عظمت نظام است.

سپاه خوار چشم دشمنان نظلام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: امامان معصوم (ع) چراغ هدایت پیروانشان هستند.

وی با بیان اینکه ائمه اطهار چراغ‌های نورانی و هدایتی هستند که انسان‌ها را از تاریکی به روشنایی هدایت می‌کنند، تصریح کرد: پیشوایان معصوم با تلاش و کوشش خود، ظلم و کفر، شرک، نفاق، شک و تردید، جهل، طغیان و عصیان و عدم را به توحید و ایمان، یقین، علم و آگاهی، اطاعت و عبودیت و وجود هستی تبدیل می‌کنند و جامعه و اشخاص را نورانی می‌کنند.

امام جمعه خرم‌دره با بیان اینکه مردم باید بدانند که اگر بخواهیم از ظلمات نفس و شهوات نجات یابیم و اگر بخواهیم سالم به مقصد برسیم باید دامن پر مهر اهل بیت را بگیریم، ادامه داد: ائمه اطهار راهنمای ما در عرصه‌های خطیر و در همه مراحل زندگی هستند.

این مسئول با بیان اینکه باید ائمه اطهار را بشناسیم و با نورانیت آنها حرکت کنیم، تصریح کرد: اگر در شعاع نور ائمه اطهار حرکت کنیم، هرگز گمراه نخواهیم شد.

نورپور در ادامه سخنان خود با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در همه عرصه‌ها حضور فعالی داشته و دارد.

وی با بیان اینکه سپاه از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است، ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در طول سه دهه فعالیت خود خدمات ارزشمندی را برای نظام و انقلاب داشته است.

امام جمعه خرم‌دره تصریح کرد: سپاه خوار چشم دشمنان و بدخواهان نظام و مظهر اقتدار و عظمت نظام است.

این مسئول در ادامه به سالروز رحلت ام‌البنین اشاره و از زحمات مادران و همسران شهدا تقدیر کرد و متذکر شد: ام‌البنین ام‌الشهدا و همسر ولایت است.

نورپور در پایان با اشاره به آغاز نام‌نویسی از افراد برای حضور در انتخاب مردم برای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها اذعان داشت: کسانی که صلاحیت و شرایط خدمت به مردم را دارند، وارد عرصه شوند.

انتهای پیام/2308/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول