اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه خبر داد

ارسال کمک‌های سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه به مناطق زلزله‌زده

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه گفت: کمک‌های سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه به مناطق زلزله زده ارسال شد.

ارسال کمک‌های سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه به مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان سپاه و بسیج منطقه ویژه ضمن تسلیت به بازماندگان در زلزله شهرستان دشتی اظهار داشت: از آغاز زمین لرزه بسیجیان و نیروهای امدادی این سپاه همراه با سایر ارگان‌ها دست به کار شده‌اند تا از آلام مردم زلزله‌زده بکاهند.

خلیل رفعتی افزود: با گذشت پنج روز از این حادثه تلخ، سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه، بسیجیان خود را به منظور خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها در مناطق زلزله‌زده فرستاده است و هم‌اکنون نیز آمادگی این را دارد در همه زمینه‌ها به مناطق زلزله زده خدمات‌رسانی کند.

وی با بیان اینکه زلزله خسارت زیادی را به مناطق زلزله زده وارد کرده است گفت: سعی شده است که لوازم ضروری از قبیل آب آشامیدنی، پتو، مواد غذایی چادر، و انواع غذاهای کنسروی در سریع‌ترین زمان ممکن به مناطق زلزله زده ارسال شود.

رفعتی بیان کرد: تمام نهادها باید در حد توان و ظرفیت خود کمک کنند و امروز مردم زلزله‌زده منتظر دریافت کمک‌های مردم و مسئولان استان هستند.

فرمانده حوزه سید‌الشهداء پارس جنوبی نیز از بسیج نیروهای خود در این حادثه دلخراش خبر داد و گفت: ما باید تمام توان خود را به کار ببریم تا دوباره امید به زندگی و عمران و آبادی در بین مناطق زلزله زده بازگردد.

سید محمدتقی علوی ابراز داشت: از ابتدای ساعات زمین لرزه بسیجیان این حوزه به طور سازمان یافته در حال خدمت‌رسانی به مناطق و تقسیم مواد غذایی و مایحتاج مردم هستند.

وی بیان کرد: علاوه بر کمک‌هایی که ارسال شده، تعداد زیادی از نیروهای بسیج نیز از عسلویه به مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/2451/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول