اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع):

سپاه حافظ نظام اسلامی و دستاوردهای آن است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سپاه مجموعه‎ای است که در راه صیانت از نظام اسلامی و دستاوردهای آن از هیچ تلاشی فروگذار نمی‎کند و در این مسیر تا پای جان ثابت قدم ایستاده است.

سپاه حافظ نظام اسلامی و دستاوردهای آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح الله جمیری امروز در جمع کارکنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به حضور به موقع سپاه و بسیج در مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: این حضور آن هم در دقایق اولیه این حادثه از شایستگی‏های این مجموعه، برای خدمت به مردم است.

وی افزود: اگر این حضور به موقع مجموعه سپاه نبود شاید ما تلفات بیشتری در مناطق زلزله‌زده داشتیم و این خود نشان از ارتباط خوب مجموعه سپاه و بسیج با مردم در هر شرایطی است.

جمیری حضور سپاه در کنار مردم را بسیار مهم خواند و گفت: با حضور این مجموعه ولایی در کنار مردم است که حماسه سیاسی در این مجموعه تحقق می‎یابد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر حماسه سیاسی را نشات گرفته از تقوای مردم و مسئولان عنوان داشت و خاطرنشان کرد: هر چه این تقوا بیشتر باشد، حماسه‎ای هم که رقم خواهد خورد گسترده‎تر خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی از وظایف مجموعه سپاه صیانت از میراث گرانقدری است که شهدا برای ما به ارمغان آوردند و اگر ایثار این شهدا و سایر رزمندگان نبود ما به این عزتمندی در دنیا نمی‎رسیدیم.

وی در ادامه پرورش دینی و معرفتی مجموعه کارکنان سپاه را از رسالت‎های خطیر مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه دانست و گفت: حوزه نمایندگی در سپاه تاکنون در این ماموریت موفق بوده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بیان کرد: سپاه مجموعه‎ای است که در راه صیانت از نظام اسلامی و دستاوردهای آن از هیچ تلاشی فروگذار نمی‎کند و در این مسیر تا پای جان ثابت قدم ایستاده است.

انتهای پیام/66007/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول