اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان در سپاه همدان خبر داد

اجرای 25 برنامه گرامیداشت مقام زن در سپاه همدان

مسئول بسیج جامعه زنان در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: بیش از 25 برنامه در سپاه همدان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن اجرا می‌شود.

اجرای 25 برنامه گرامیداشت مقام زن در سپاه همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، زهرا شیخ‌علیان پیش از ظهر امروز در کارگروه نشست مشاوران و نمایندگان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال را به نام سال فاطمی نامگذاری کردند برنامه‌های مختلفی در سپاه انصارالحسین(ع) در حال برنامه‌ریزی و اجرا است.

وی با اشاره به اجرای بیش از 25 برنامه در سپاه انصارالحسین(ع) به مناسبت بزرگداشت مقام زن عنوان کرد: در راستای بزرگداشت مقام زن برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... تدارک دیده شده تا بتوانیم به بهترین شکل این هفته را سپری و برنامه‌هایی در خور شأن زنان جامعه اسلامی برگزار کنیم.

مسئول بسیج جامعه زنان در سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه در روز ولادت حضرت فاطمه(س) است و اجرای برنامه به این مناسبت با بیش از 5 هزار نفر در سالن‌های ورزشی و برگزاری جشن کوثر در 350 پایگاه مقاومت در محلات است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های سپاه در هفته بزرگداشت مقام زن برپایی نمایشگاه متناسب با شعار سال و نقش زنان در حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، برگزاری بیش از 170 نشست بصیرتی، اجرای مسابقات ورزشی، پیاده‌روی، دیدار با خانواده‌های شهدا و تشکیل حلقه‌های صالحین در منزل شهدا است.

شیخ‌علیان افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری مسابقه سوره کوثر از دیگر برنامه‌های ما در هفته بزرگداشت مقام زن است.

نماینده امور بانوان در اداره کل آموزش و پرورش استان همدان نیز بیان داشت: با عنایت به اینکه بیشترین قشر جامعه در آموزش و پرورش حضور دارند نقش آموزش و پرورش و برنامه‌هایی که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن برگزار می‌شود پررنگ‌تر خواهد بود.

اعظم بهرامی عنوان کرد: تقدیر از زنان برگزیده فرهنگی در مناطق 19گانه و نواحی استان، برگزاری دوره‌های ضمن خدمت با مطالعه و بررسی کتاب شهید مطهری با عنوان نقش زن در اسلام و از برنامه‌های ما در هفته زن خواهد بود.

وی در پایان سخنانش گفت: امیدواریم در این فرصت باقیمانده تا هفته بزرگداشت مقام زن بتوانیم برنامه‌های خوبی در خور زنان مسلمان جامعه اسلامی ارائه دهیم.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول