اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه خبر داد

استقرار بسیجیان گروه جهادی سپاه عسلویه در مناطق زلزله‌زده دشتی

جانشین فرماندهی سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه از استقرار بسیجیان گروه جهادی این شهرستان در روستاهای زلزله‌زده درویشی و اسلام‌آباد خبر داد.

استقرار بسیجیان گروه جهادی سپاه عسلویه در مناطق زلزله‌زده دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، جانشین فرماندهی سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه عصر امروز در نشست مسئولان سپاه و بسیج این شهرستان ضمن عرض تسلیت به بازماندگان در زلزله دشتی از استقرار بسیجیان این سپاه در روستاهای زلزله‌زده درویشی و اسلام‌آباد خبر داد.

محمد اسلامی‌نژاد افزود: بسیجیان این سپاه به منظور خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌ها به مناطق زلزله‌زده از آمادگی کامل برخوردارند تا در همه زمینه‌ها به مناطق زلزله‌زده خدمت‌رسانی کنند.

جانشین سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه به بسیج امکانات خود به مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و گفت: تمام امکانات از ساعات اولیه وقوع حادثه زلزله به حالت آماده‌باش بوده و خدمات‌دهی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: بسیجیان این سپاه برای کمک و رفع نیاز هم‌استانی‌ها در مناطق زلزله‌زده از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند و باید شکرگزار این نعمت خدادادی باشیم.

جانشین سپاه عسلویه تصریح کرد: با توجه به فصل گرما امیدواریم که بتوانیم در مدت زمان کوتاهی نیاز این مردم متدین را برطرف کنیم.

اسلامی‌نژاد در پایان بیان کرد: روستاهای درویشی و اسلام‌آباد از توابع شهرستان دشتی از نقاط زلزله‌زده استان بوشهر است که سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه تلاش فراوانی برای بازسازی آن انجام داده است.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول