اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

آموزش مبانی نظامی سیاسی بدر سپاه با جدیت در دستور کار است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: مبانی نظام سیاسی به عنوان یکی از اولویت‌های کاری با جدیت در دستور کار است.

آموزش مبانی نظامی سیاسی بدر سپاه با جدیت در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی ظهر امروز در همایش سالانه کارکنان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) اظهار داشت: آموزش معارف دین مبین اسلام و مبانی سیاسی و انقلاب اسلامی از اولویت‎های کاری و ماموریتی حوزه نمایندگی در سپاه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: با نهادینه کردن رفتارهای دینی و معنوی در مجموعه تحت امر در واقع ما توانسته‎ایم تقوا و معرفت را در وجود آنان احیا کنیم.

وی افزود: با نهادینه شدن رفتارهای صحیح بصیرت دینی و انقلابی در مجموعه سپاه و بسیج، حوزه نمایندگی به طور قطع به اهداف خود رسیده است.

این مسئول در کنار آموزش، عنصر تبلیغات را برای نیل به اهداف خود بسیار مهم خواند و افزود: از طریق تبلیغات است که می‎توان در درون افراد احساس معنوی ایجاد کرد.

دشتی اعمال مدیریت، تقسیم کار، هدایت و کنترل و کیفیت بخشی به برنامه‎ها را از نکات مهم و شایان توجه در اجرای برنامه‎ها برشمرد و تاکید کرد: اگر این راهکارها در هر مجموعه‎ای به خوبی رعایت و اعمال شود، رشد و کمال در آن مجموعه حتمی است.

در پایان اعضا حاضر در جلسه به ارائه پیشنهادات و انتقادات و راهکارهای مناسب برای اجرای بهتر برنامه‎ها پرداختند.

انتهای پیام/66007/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول