اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه ارتش در کرمان:

ارتش مانند ذوالفقاری آبدیده از ایران دفاع می‌کند

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب‌شرق ارتش در استان کرمان گفت: ارتش با نگاه تیزبینانه وقایع منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را در نظر گرفته و با تطبیق دکترین نظامی به مانند ذوالفقاری آبدیده در پیشانی دفاع از ایران استوار ایستاده است.

ارتش مانند ذوالفقاری آبدیده از ایران دفاع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امیرنادر علیدوست ظهر امروز در جمع نمازگزاران اظهار داشت: روحانیت، مردم و ارتش سه رکن پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

وی نیروی زمینی را جزو پیشگامان دفاع از نظام و انقلاب خواند و تصریح کرد: اگر امروز بخواهیم، برآوردی از عملکرد ارتش در 34 سال گذشته داشته باشیم این است که به عهدی که با امام بسته بودیم، وفادار مانده‌ایم.

علیدوست ابراز داشت: ارتش برای پیروی، حمایت، تثبیت و دفاع از انقلاب همواره تلاش کرده و به وعده خود وفادار است.

وی با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها این را در سر داشتند که بعد از اشغال افغانستان و عراق به سمت جمهوری اسلامی ایران بیایند، تصریح کرد: آمادگی کامل نیروهای مسلح و مردم دشمن را به سمت اعمال تحریم‌ها کشاند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش و ارشد نظامی آجا در استان کرمان افزود: ارتش ایران با وجود تحریم‌ها هیچگاه در تصمیم دفاع از این مرز و بوم کوتاه نیامده است و به برکت پ‍ژوهش‌ها و تلاش‌های انجام شده، نیرویی قدرتمند و تازه‌نفس است.

علیدوست با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها از قدرت نیروهای مسلح ایران ترسیدند، بیان کرد: ارتش با نگاه تیزبینانه وقایع منطقه‌ای و فرامنطقه را در نظر گرفته و با تطبیق دکترین نظامی، با عزم جزم و با بهره‌گیری از نیروهای متدین و جان برکف به مانند ذوالفقاری آبدیده تحت فرماندهی فرمانده کل قوا و به پشتوانه ملت ایران در پیشانی دفاع از ایران استوار ایستاده و اجازه نمی‌دهد پای هیچ بیگانه‌ای به این سرزمین باز شود.

انتهای پیام/80019/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول