اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردبیل صورت گرفت

استقبال از شمشیرباز اردبیلی در فرودگاه این شهر

امیررضا کنعانی شمشیرباز پرافتخار اردبیلی حاضر در مسابقات جهانی با استقبال جامعه ورزشی و شمشیربازی استان و جمع کثیری از دوستداران ورزش وارد اردبیل شد.

استقبال از شمشیرباز اردبیلی در فرودگاه این شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که پیش از ظهر امروز و در فرودگاه اردبیل برگزار شد، امیررضا کنعانی بازیکن تیم ملی جوانان کشورمان که در مسابقات قهرمانی جهان در کشور کرواسی به جهت هم‌گروهی با حریف رژیم اشغالگر قدس و در پیروی از سیاست‌های اصولی نظام مقدس اسلامی و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین کنار کشیده بود، وارد فرودگاه اردبیل شد و مورد استقبال مسئولان استانی و علاقمندان به رشته‌های ورزشی قرار گرفت.

سرپرست هیئت شمشیربازی استان اردبیل در این زمینه گفت: ما یقین داشتیم که در صورت روبه‌رو شدن با حریف رژیم صهیونیستی اپه‌ایست ما می‌توانست مدال رنگینی را برای کشورمان به ارمغان آورد اما در قرعه با حریفی از رژیم اشغالگر قدس روبه‌رو شد که در کمال عزت و سرافرازی از مقابله با او انصراف داد.

هادی صباغی افزود: اینکه یک ورزشکار اخلاق، معنویت و معرفت ورزشی داشته باشد برای ما از صدها مدال ارزشمندتر و دارای جایگاهی ارزنده و قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: همین که اپه‌ایست ما با افتخار تمام از رویارویی با حریف رژیم صهیونیستی انصراف داده خود بزرگ‌ترین مدال افتخار برای جامعه ورزشی کشور و استان اردبیل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیررضا کنعانی در مسابقات جهانی کرواسی در گروه مقدماتی به جهت هم‌گروهی با حریفی از رژیم اشغالگر قدس از مسابقات انصراف داد.

کنعانی در مسابقات سال قبل قهرمانی جهان در کشور روسیه هم در دو رده نوجوانان و جوانان دو بار با حریف رژیم صهیونیستی برخورد کرده که در هر دو بار انصراف داده بود.

انتهای پیام/62001/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول