اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان:

نقطه ضعف هیئت شمشیربازی اصفهان نداشتن تیم در لیگ برتر بود

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: نداشتن تیم لیگ برتری مردان نقطه ضعف شمشیربازی اصفهان بود که در سال جاری در صدد برطرف کردن آن هستیم.

نقطه ضعف هیئت شمشیربازی اصفهان نداشتن تیم در لیگ برتر بود

فرهاد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سال گذشته رایزنی‌های زیادی برای پیدا کردن اسپانسر و حامی مالی برای تیم مردان صورت گرفت که نتیجه‌ای در بر نداشت.

وی نداشتن تیم اصفهان در لیگ برتر شمشیربازی مردان را نقطه ضعف هیئت در سال گذشته عنوان کرد و افزود: مشخص نشدن وضعیت نماینده اصفهان و فرصت کوتاهی که تا آغاز لیگ باقی مانده بود، موجب شد تا بسیاری از شمشیربازان اصفهانی فرصت پیوستن به تیم‌های لیگ برتری را پیدا نکنند.

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان ادامه داد: تیم شمشیربازی بانوان اصفهانی با حمایت رسانه برتر در لیگ حضور پیدا کرده و به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

وی با اشاره به عملکرد هیئت در سال گذشته تصریح کرد: در سال گذشته هیئت شمشیربازی اصفهان همانند سایر هیئت‌ها با مشکلات مالی مواجه بود، با این حال توانستیم جزو سه هیئت برتر کشوری قرار بگیریم.

رضایی به مدال‌آوری ورزشکاران اصفهانی در رویدادهای بین المللی اشاره کرد و بیان داشت: در سال گذشته دو دوره مسابقات آسیایی در رده نوجوانان و جوانان برگزار شده و سعید رضایی، امیر مختاری و بهداد مرادی موفق به کسب مدال‌های برنز و نقره شدند.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول