اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

استقبال مردم از شهدا نشان‌دهنده پایبندی آنان به انقلاب است

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم قزوین دو شهید گمنام را با استقبال پرشکوه در دانشگاه‌ آزاد اسلامی تشییع و تدفین کردند که این نشان‌دهنده پایبندی راسخ آنان به ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب است.

استقبال مردم از شهدا نشان‌دهنده پایبندی آنان به انقلاب است

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در حاشیه مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه حضور مردم قزوین در تشییع و تدفین دو شهید گمنام بسیار باشکوه بود، اظهار داشت: استقبال پرشور اقشار مختلف جامعه در این مراسم نشان‌دهنده پایبندی راسخ آنان به ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه برخی از افراد تصور می‌کردند که آثاری از ایثار، شهادت و فداکاری در محیط دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد، تصریح کرد: تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام در این دانشگاه به این افراد اثبات می‌کند که فضای معنوی و دینی در دانشگاه فوق وجود دارد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: دانشجویان با خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند ارتباط معنوی با این شهیدان برقرار کنند و از حضور آنان برای ارتقای آرامش روحیشان بهره مفیدی ببرند.

حسینی با بیان اینکه مزار شهیدان در هر مکانی آثار معنوی بسیاری دارد، متذکر شد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از این آثار به نحو مطلوبی در راستای تقویت اعتقادات مذهبیشان استفاده خواهند کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه در گذشته نیز شهدای گمنام در برخی از دانشگاه‌های استان قزوین دفن شده‌اند، اظهار داشت: دانشجویان این دانشگاه‌ها بعد از خاکسپاری این شهدا توانستند ارتباط معنویشان را با شهدا ارتقا دهند و همچنین از حضور آنان برای آرامش روحیشان استفاده کنند که تحقق این امر از مهم‌ترین آثار و برکات تدفین این شهدا در دانشگاه‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: مطمئنا ارتباط معنوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با خاکسپاری دو شهید گمنام در این دانشگاه، با شهدا ارتقا می‌یابد و همچنین آنان از حضور این شهیدان در دانشگاهشان برای تقویت اعتقادات‌ خود بهره مطلوب می‌برند.

نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه ارتباط معنوی دانشجویان با شهدا سلامت اخلاقی آنان را افزایش می‌دهد،‌ ابراز داشت: تحقق این امر موجب می‌شود که آنان در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی موفق‌تر عمل کنند.

حسینی با اشاره به اینکه تدفین دو شهید گمنام موجب تلنگر معنوی در ذهن دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین می‌شود، متذکر شد: تحقق این امر می‌تواند دانشجویان این دانشگاه را بیشتر با اهداف و آرمان‌های شهدا آشنا کند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: وجود آرامگاه شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین موجب ایجاد سئوال‌هایی در ذهن دانشجویان این دانشگاه از جمله اینکه چرا این شهدا در جنگ تحمیلی شرکت کردند و یا چرا این شهیدان برای دفاع از ارزش‌های اسلامی از جانشان گذشتند، می‌شود که آنان با پیدا کردن پاسخ به این سئوال‌ها می‌توانند ارتباط‌شان را با شهدا نسبت به گذشته محکم‌تر کنند.

وی با بیان اینکه ارتباط معنوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بعد از تدفین دو شهید گمنام نسبت به گذشته دو چندان افزایش می‌یابد، ابراز داشت: این دانشجویان با افزایش این ارتباط راحت‌تر می‌توانند در زمینه‌های علمی به موفقیت برسند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: پیکر مطهر و پاک دو شهید گمنام متعلق به عملیات‌های خیبر و کربلای 9 بوده است که با استقبال بی‌نظیر مردم قزوین در دانشگاه آزاد اسلامی خاکسپاری شد تا مزار این شهدا مکانی برای عاشقان و دوستداران آنان باشد.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول