اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

حقانیت ایران محبوبیت آن را چندین برابر کرده است

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: حقانیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی، استقلال‌طلبی و شجاعت ملت ایران بر محبوبیت این سرزمین پاک افزوده است.

حقانیت ایران محبوبیت آن را چندین برابر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلامرضا رازقی در نشست با جمعی از مسئولان و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل اظهار داشت: ما سال بسیار پر انرژی همراه با امیدواری به عزت و کرامت روزافزون سرزمینمان پیش رو داریم به طوریکه نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی توانمان را مضاعف کرده تا در عرصه تولیدات کشاورزی به ویژه شیلات بتوانیم بیش از گذشته به استقلال و خوداتکایی کشورمان کمک کنیم.

وی تصریح کرد: ‌امسال باید تلاش خودمان را چندین برابر کرده و از کمترین فرصت برای خلق بهترین حماسه‌ها استفاده کنیم چرا که دیگر فرصتی برای نشستن و منتظر ماندن وجود ندارد و ما باید با قافله تولید و حرکت رو به جلوی ملت‌های دیگر به کارهایمان شتاب داده و همسو شویم.

رازقی خاطر نشان کرد: دنیا امروز متوجه قدرت ایران در عرصه‌های مختلف شده است و به همین دلیل نگاه به عزت و کرامت کشورمان نگاهی متفاوت است.

غرب دیگر با نگاه ابزاری به ایران نمی‌نگرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: اگر در گذشته غرب با نگاه ابزاری به ایران نگاه می‌کرد امروز این نگاه متفاوت‌تر از گذشته است و با چشم عزت‌مندانه به ایران و ایرانی نگاه می‌کند.

رازقی یکی از ابعاد نامگذاری امسال را بعد سیاسی و مشارکت همه‌جانبه ملت در عرصه انتخابات توصیف کرد و ادامه داد: ملت ایران پرشورتر از صحنه آخرین حضورشان در 22 بهمن، این بار در 24 خرداد عزت‌مندانه در صحنه می‌باشند و با تک تک رأی ایرانیان مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان آمریکایی و غربی زده می‌شود.

رئیس سازمان شیلات و آبزیان کشور بیان کرد: امروز یأس و ناامیدی و بی‌انگیزگی اردوگاه دشمن را فرا گرفته است و آنها از اینکه ایران به مرز استقلال و خودکفایی دست یافته است، نگران بوده و در هراس هستند و به نظر می‌رسد با این دوگانگی رفتار به راحتی می‌توان با صبر و شکیبایی و مقاومت از تحریم‌های شکننده دشمنان عبور کرد.

وی گفت:‌ ملت ایران چشم بیمار ابرقدرت‌های خبیث را با خلق حماسه سیاسی و اقتصادی کور می‌کند و قطعاً در عبور از این مسیر به ابزارهای شرافت‌مندانه‌ای مجهز می‌شود که دنیا در برابر این ملت مجبور به زانو زدن می‌شود.

رازقی به قدمت و سابقه دینداری، ولایتمداری و عزتمندی مردمان خطه اردبیل اشاره کرد و افزود: در این مسیر توسعه بخش کشاورزی آن هم در استان پرتوان اردبیل می‌تواند ابزار اقتدار واقعی ما باشد.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی که دشمن چشم امید به کورسوی برخی تحولات دارد ما قطعاً عزت‌مندانه صحنه‌های پیشرفت و توسعه را یکی پس از دیگری می‌پیماییم و به اوج افتخارات دست می‌یابیم.

انتهای پیام/62003/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول