اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان:

نیروهای مسلح ایران شمشیری آبدیده در دست رهبر معظم انقلاب‌ هستند

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: نیروهای مسلح همچون شمشیری آبدیده در دستان فرمانده کل قوا قرار دارند و دست متجاوزان را قطع خواهند کرد.

نیروهای مسلح ایران شمشیری آبدیده در دست رهبر معظم انقلاب‌ هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان  امیر سرتیپ دوم ستاد رضا جهادی ارسی پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی در اصفهان افزود: ارتش ما مردمی، سرافراز و مقتدر است و به نوعی می‌توان گفت که ارتش و مردم ما یک واحد را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: نیروهای مسلح همچون شمشیری آبدیده در دستان فرمانده کل قوا قرار دارند و دست متجاوزان به میهن را قطع می‌کنند.

*‌ ارتش، نماد تجلی و اقتدار ایران

ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی  ایران نماد تجلی و اقتدار و همچنین فرزند برومند این آب و خاک است و تقدیم 4 هزار و 800 شهید گواهی بر تبعیت ارتش از نظام و رهبری و جزو کارنامه پرافتخارماست.

وی با بیان اینکه اگر مجاهدت‌ها و جانبازی‌های کارکنان ارتش نبود امروز کشور ما اقتدار لازم را نداشت، تصریح کرد: تصویر امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به قبل از انقلاب بسیار پربارتر و پیشرفته‌تر است و امروزه ارتش با پشتوانه‌ ملت، با ایمان و توکل به خدا و با بهره گیری از فرمایشات رهبر انقلاب در حال تأمین نیازهای کشور است.

جهادی با بیان اینکه نیروهای چهارگانه ارتش در سطح منطقه وجهان دستاوردهای افتخارآمیزی را کسب کرده‌اند، تصریح کرد: نیروی زمینی و دریایی فعال و منسجم ، حضور در سراسر دنیا و داشتن سیستم راهداری مجهز در قرارگاه خاتم‌الانبیا همگی نشان از توانایی و قدرت روبه رشد نیروی نظامی ارتش است.

وی اضافه کرد: امروزه در تمام عرصه‌های اجتماعی مثل حوادث غیر مترقبه گردان‌های بلیات ارتش همدوش سایر نهادها و ارگان‌ها به ملت شریف ایران خدمات‌رسانی می‌کنند.

ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان افزود: امروزه ارتش ایران با استفاده از بیانات و معنویات فرمانده کل قوا هم در زمینه پیشرفت نظامی وهم در زمینه اشتغال‌زایی گام‌های بلندی برداشته‌ است.

به گزارش فارس پس از سخنرانی امیر سرتیپ دوم جهادی و استاندار اصفهان یگان‌های موتوری و پیاده ارتش، سپاه و بسیج از مقابل جایگاه رژه رفتند و تیم واکنش سریع ارتش نیز به اجرای عملیات‌های رزمی پرداختند.

انتهای پیام/2301/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول