اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خراسان شمالی:

ملت ایران با خلق حماسه سیاسی در انتخابات ‌دشمنان را ناکام می‌گذارند

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ‌گفت: ملت ایران با خلق حماسه سیاسی در انتخابات ‌دشمنان را ناکام می‌گذارند.

ملت ایران با خلق حماسه سیاسی در انتخابات ‌دشمنان را ناکام می‌گذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، حسینعلی یوسفعلی‌زاده در همایش سیاسی اظهار کرد: حماسه سیاسی باید بیانگر مقبولیت و قدرت سیاسی یک ملت و نظام و پاسخی کوبنده به دشمنان آن باشد.

وی با اشاره به شعار امسال گفت: حماسه سیاسی باید به گونه‌ای باشد که از یک سو مقبولیت و قدرت سیاسی یک ملت و نظام را به نمایش بگذارد و از طرف دیگر پاسخی دندان شکن به دشمنان نظام باشد.

یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه دشمن در تلاش است با ایجاد فشارهای سیاسی، نظام و ولایت فقیه را زیر سوال برده تا فرد مورد نظر خود را از صندوق بیرون بیاورد، افزود: در واقع با خلق حماسه سیاسی می‌توان این موازنه را بر هم زد.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اظهار کرد: در این راستا آحاد جامعه باید با تمام قوا به میدان آمده و معکوس سازی کنند.

وی بصیرت و موقع شناسی، حضور حداکثری مردم، ایجاد فضای امید و پرهیز از سیاه نمایی، وجود شناخت عمیق از سلایق و موقعیت کشور در شرایط داخلی و خارجی و وجود سلایق مختلف در انتخابات را از الزامات خلق حماسه سیاسی عنوان کرد.

یوسفعلی‌زاده همچنین مشارکت حداکثری، امنیت، ثبات و آرامش، رقابتی و شایسته سالاری مبتنی بر اصلح گزینی را از شاخصه‌های انتخابات مطلوب برشمرد.

وی اظهار کرد: یکی از رسالت‌های اصلی ما پاسداران این است که معیارها و مبانی انتخاب اصلح را در جامعه تبیین کنیم، چرا که این کار مرز بین دخالت و عدم دخالت در انتخاب افراد است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: در واقع با این کار، آحاد جامعه با شناخت معیارها و ویژگی‌ها می‌توانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری، کارآمدی و توانایی اداره کشور، داشتن صلاحیت در مورد قانون اساسی و شورای نگهبان، وابسته و دلبسته به نظام و اجرای قانون اساسی را از جمله شاخصه‌های انتخاب مطلوب در انتخابات 92 بیان کرد.

به گزارش فارس، همایش سیاسی با حضور تمام کارکنان، پایوران، پیشکسوتان و هادیان سیاسی در محل نمازخانه ستاد سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی برگزار شد.

انتهای پیام/63001/‌ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول