اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

ملت ایران، استکبار را به زانو درآورده است

معاون استاندار خراسان‌رضوی گفت: قدرت و شهامت آحاد ملت ایران اسلامی پس از گذشت بیش از سه دهه از انقلاب، امروز نظام استکباری و ایادی آنها را به زانو درآورده است.

ملت ایران، استکبار را به زانو درآورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر رشید امروز در مراسم روز ارتش اظهار کرد: امروز در حالی نمایش اقتدار خود را به جهانیان عرضه می‌کنیم که شاهد هجمه‌ها و فتنه‌های متعدد از سوی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: قدرت و شهامت آحاد ملت ایران اسلامی پس از گذشت بیش از سه دهه از انقلاب، امروز نظام استکباری و ایادی آنها را به زانو درآورده است.

رشید با بیان اینکه امروز در صحنه جهانی دو محور در برابر هم قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: در یک محور شاهد تبلور توانایی، شهامت و شجاعت ایران اسلامی و در محور مقابل آن نیز شاهد توطئه‌گری‌ها و اقدامات مستکبرانه غرب و ایادی آنها هستیم.

وی تصریح کرد: مردم غیور ایران‌زمین همواره با دلاوری برنامه‌های نظام سلطه و فتنه را نقش بر آب می‌کنند.

معاون استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: هدف اصلی نظام سلطه تضعیف و براندازی جمهوری اسلامی ایران بوده و در این مسیر از هیچ توطئه‌ای دریغ نمی‌کند.

رشید از سه بعد مهم فشار مضاعف بر نظام یاد کرد و افزود: امروز سیاست، اقتصاد و دیپلماسی به شدت مورد هدف دشمنان نظام بوده و شاهد تحمیل فشارهای ناجوانمردانه‌ای در این سه بعد هستیم.

وی یادآور شد: ایستادگی، منطق و کار عقلانی و مهم‌تر از همه، تکیه بر ولایت فقیه سبب شده تا روزهای سخت را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم.

معاون استاندار خراسان‌رضوی، حضور حداکثری مردم در صحنه‌های انقلابی را ریشه در بصیرت‌ بالای آنان دانست و گفت: مردم ایران اسلامی همواره در تمام عرصه‌ها پای دین و نظام خود ایستاده‌‌اند و مشارکت حداکثری دارند.

رشید اذعان داشت: کیاست و تدبیر امام راحل(ره) سبب شد تا روز 29 فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی بر همگان اعلام شود تا به واسطه این روز نقش مهم ارتش در کنار سپاه و بسیج به جهانیان نشان داده شود.

معاون استاندار خراسان‌رضوی گفت: یکی از عرصه‌های حماسه‌ساز در پیش‌ رو، 24 خردادماه 92 است که نظام و مردم یکپارچه با حضور حداکثری خود دوباره نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

انتهای پیام/70023/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول