اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

نیروهای مسلح ایران امروز مقتدرتر از همیشه هستند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به جایگاه رفیع نیروهای نظامی ایران در جهان گفت: نیروهای مسلح ایران امروز مقتدرتر از همیشه هستند.

نیروهای مسلح ایران امروز مقتدرتر از همیشه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محمد حسینی‌شاهرودی امروز به مناسبت روز ارتش در جمع نیروهای نظامی استان کردستان طی سخنانی با اشاره به لزوم تقویت توانمندی‌های دفاعی در کشور جایگاه بالای نیروهای مسلح ایران را ستودنی دانست و اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران امروز مقتدرتر از همیشه در راه حفظ استقلال و عزت کشور گام بر می‌دارند.

وی با بیان اینکه تمام دستاوردهای امروز کشور متاثر از خون شهیدان است خاطر نشان کرد: با گذشت هر روز بر اقتدار نظام و آبروی اسلام افزوده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با یادآوری این نکته که نیروهای مسلح همواره به وجود آورنده امنیت برای کشور بوده‌اند، تصریح کرد: قوانین و آیات قرآن نیز در عین حال که به مسلمانان اجازه جنگ‌افروزی نمی‌دهد تاکید دارد که نباید در برابر زورگویی متجاوز دست روی دست گذاشت و باید با افزایش توان در فکر دفاع از میهن بود.

حجت‌الاسلام شاهرودی حفظ آمادگی برای دفاع از کیان کشور و نظام اسلامی را خواست دین مقدس اسلام دانست و افزود: باید در جنبه‌های مختلف، قدرت خود را افزایش دهیم.

وی خاطر نشان کرد: برخی زورگویان در تلاش برای تضعیف نیروهای مسلح کشور و قدرت بازدارندگی ما، به جایگاه هشتم ایران در میان نیروهای نظامی جهان اشاره کرده‌اند که خود این مسئله گویای واقعیت توان بالای نیروهای مسلح است.

نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: البته با توجه به کسب موفقیت‌های فراوان ایران در بعد دفاعی، مطمئنا جایگاه ایران بالاتر از این رتبه است.

وی با اشاره به اینکه دنیای غرب اکنون به این باور رسیده که جمهوری اسلامی ایران تنها در یک جنبه رشد نکرده بلکه در زمینه‌های گوناگون موفق بوده است اظهار کرد: تمام این‌ها در حالی است که بیشترین بودجه ارتش‌های دنیا متعلق به آمریکاست، اما وضعیت امروز امنیتی آنها، گویای واقعیت‌های موجود است.

حجت‌الاسلام شاهرودی با بیان اینکه در مقابل تهدیدها با ابزارهای مختلف مقاومت خواهیم کرد خاطر نشان کرد: در صورت هر گونه تجاوز دشمنان، حمله‌ای خواهیم کرد که ناوهای آمریکایی مستقر در منطقه یک دقیقه هم نمی‌توانند مقاومت کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان، ایران را کشوری مستقل و بی‌نیاز از اتکا به سایرین دانست و افزود: منابع انسانی سرشار و تجهیزات ساخت کشور با برنامه‌ریزی و استفاده از نیروی بومی عامل موفقیت ایران اسلامی هستند.

وی با ناکارآمد خواندن تحریم‌های دشمنان تنها ثمره آن را تبدیل تحریم به فرصت برای کشور با اتخاذ تدابیر لازم عنوان کرد و افزود: همانگونه که در سال گذشته حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی تا حدود زیادی محقق شد امسال نیز قدرت تحقق شعار سال و خلق حماسه سیاسی و اقتصادی در کشور وجود دارد.

حجت‌الاسلام شاهرودی با بیان اینکه دشمن قصد جدا کردن مردم از انقلاب را داشته و دارد اظهار کرد: حضور پرشور و دشمن شکن ملت در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان نظام اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه ملت با بصیرت ایران هیچ‌گاه میدان را برای تاخت و تاز دشمن خالی نمی‌کند تصریح کرد: مشارکت فعال در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای پیش رو حماسه سیاسی بزرگی را خلق خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به وحدت و اراده ملی در برابر زورگویان ابراز امیدواری کرد با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری زمینه پیشرفت روز افزون کشور در عرصه‌های گوناگون فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول