اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری زنجان:

استحکام بنیان خانواده هدف اصلی طرح مطلع مهر است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان هدف از برگزاری طرح مطلع مهر را استحکام بنیان خانواده و کاهش آمار طلاق در بین خانواده‌ها اعلام کرد.

استحکام بنیان خانواده هدف اصلی طرح مطلع مهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آذر آوازه بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان استان زنجان با اشاره به آماده شدن سایت تولیدی صنعتی بانوان در زنجان اظهار داشت: حل مشکلات این سایت به مدد همکاری ارگان‌های مختلف امکانپذیر شده است.

وی بهره‌برداری از سایت کارگاهی بانوان واقع در شهرک صنعتی زنجان را در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از افتخارات اعلام کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان به آغاز مرحله اجرایی طرح مطلع مهر اشاره و تصریح کرد: مرحله بازآموزی اساتید این دوره‌ها برگزار شده است.

وی به ابلاغ آئین‌نامه اجرای طرح مطلع مهر اشاره کرد و افزود: این کلاس‌ها طی 24 ساعت برگزار می‌شود.

آوازه هدف از برگزاری طرح مطلع مهر را استحکام بنیان خانواده و کاهش آمار طلاق در بین خانواده‌ها اعلام کرد.

وی به در پیش بودن هفته زن اشاره و اضافه کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با همکاری سایر ارگان‌ها اقدام به برگزاری برنامه‌های متعدد به این مناسبت می‌کند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده بیان داشت: با توجه به شناخته شدن پارک بانوان به عنوان محلی برای برگزاری جشن‌ها، اغلب برنامه‌های هفته گرامیداشت زن در این پارک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به لزوم برگزاری مراسم‌های جشن در ارگان‌های دولتی تاکید کرد: این جشن‌ها باید همراه با برنامه‌های تحلیلی برگزار شود.

آوازه از برگزاری جشنواره ورزشی حورا در هفته زن خبر داد و افزود: این جشنواره در پنج رشته ورزشی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش زن و عفاف با مسئولیت اجتماعی تصریح کرد: ایستگاه‌های عکاسی، قصه‌گویی، نقاشی، مشاوره تربیتی و دوره تربیت دینی هم برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان به برگزاری ایستگاه سلامت در رابطه با شعار سازمان بهداشت جهانی یعنی جدی گرفتن فشار خون اشاره و اضافه کرد: ویزیت رایگان هم در مراکز بهداشتی درمانی در رابطه با سرطان سینه طی هفته زن انجام می‌شود.

وی ادامه داد: جشن میلاد کوثر همزمان با هفته زن در سه نقطه از شهر زنجان برگزار می‌شود تا از تمرکز جمعیت از یک نقطه جلوگیری شود.

آوازه بر لزوم پوشش خبری گسترده برنامه‌های هفته زن تاکید کرد و گفت: صدا و سیما برنامه‌ها و میزگردهایی را در این رابطه برگزار می‌کند.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول