اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

میانگین پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهرهای زنجان 68 درصد است

معاون امور عمرانی استاندار زنجان میانگین پیشرفت پروژه‌های مصوب برای شهرهای مختلف استان را 68 درصد اعلام کرد.

میانگین پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهرهای زنجان 68 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد عمران شهری استان زنجان با اشاره به تلاش‌های ارزنده انجام شده طی سال مالی جاری در ستاد عمران شهری اظهار داشت: این تلاش‌ها برکات قابل توجهی برای شهرهای استان زنجان داشته است.

وی به برگزاری 9 جلسه ستاد عمران شهری طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: این جلسات 216 مصوبه داشته است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان به محدویت‌های مالی اشاره و تصریح کرد: با وجود همه این محدودیت‌ها 157 میلیارد تومان اعتبار در پروژه‌های عمران شهری هزینه شده است.

وی از تزریق بودجه از طریق دولت به پروژه‌های عمران شهری استان زنجان خبر داد و گفت: 600 میلیارد ریال اعتبار از این طریق برای شهرداری‌های زنجان تصویب شد تا در پروژه‌های شهری اولویت‌دار، هزینه کنند.

کریمی مبلغ تخصیص یافته از اعتبار مصوب برای تزریق به پروژه‌های عمران شهری استان زنجان را 450 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این مبلغ 75 درصد از اعتبارات مصوب را شامل می‌شود.

وی از تزریق بودجه از طریق چهار بخش به پروژه‌های عمران شهری خبر داد و اضافه کرد: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده، وجوه حاصل از جرائم راهنمایی و رانندگی و اعتبارات واریز شده از طرف مدیریت بحران منابع تزریق بودجه به شهرداری‌های استان زنجان بوده‌اند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به تخصیص 50 درصدی بودجه برخی از شهرداری‌های استان زنجان تصریح کرد: شهرداری‌های استان زنجان سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.

وی به چند ماه باقیمانده از سال مالی جاری اشاره و تاکید کرد: با تلاش‌های شهرداری‌ها می‌توان در مدت زمان باقیمانده تکلیف پروژه‌های اولویت‌دار را مشخص کرد.

کریمی با اشاره به گزارش ارائه شده در تاریخ 20 اسفند ماه سال گذشته تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده در شهرداری‌ها میانگین درصد پیشرفت پروژه‌های مصوب ستاد عمران شهری شهرداری‌های استان زنجان از 62 درصد به 68 درصد افزایش یافته است.

وی بر پیگیری جدی پروژه‌های اولویت‌دار برای افتتاح در خرداد ماه سال جاری تاکید کرد و گفت: باید از فرصت باقیمانده برای به سرانجام رساندن این پروژه‌ها استفاده شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان اضافه کرد: بازگشایی معابر، هزینه‌های هنگفتی را بر شهرداری‌ها تحمیل کرده است و با توجه به خصوصی شدن برخی شرکت‌ها باید راه حلی برای مشارکت آنها در این امر پیدا کرد.

وی با اشاره به پیگیری مستمر مصوبات قبلی ستاد عمران شهری تصریح کرد: به سرانجام رساندن برخی پروژه‌های مصوب به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/73004/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول