اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

ستاد عمران شهری زنجان تعطیل می‌شود

استاندار زنجان با اشاره به تعطیل شدن ستاد عمران شهری بعد از پایان عمر دولت گفت: تعطیلی ستاد عمران شهری نباید موجب متوقف شدن کارهای عمرانی در شهرها شود.

ستاد عمران شهری زنجان تعطیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد عمرانی استان زنجان با اشاره بی نظیر بودن اقدامات انجام شده در 19 شهر زنجان اظهار داشت: این اقدامات عمرانی در خور توجه در سایه تلاش مدیران شهری و مسئولان استان محقق شد.

شرمنده مردم می‌شدیم‌

وی اقدامات انجام شده در شهرهای استان زنجان را وظیفه مسئولان دانست و افزود: اگر این کارها را انجام نمی‌دادیم در واقع شرمنده چند سال مسئولیت پذیری در این استان می‌شدیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه اجرا و تکمیل پروژه‌های مصوب در شهرهای استان زنجان در ابتدا بودجه‌ای نداشته‌اند، تصریح کرد: این پروژه‌ها را با تجربه کسب شده طی سال‌ها مدیریت خود که همان گشایش در کارها در صورت داشتن اخلاص است عملیاتی کرده است.

وی تاکید کرد: از چند ماه باقیمانده از سال مالی جاری برای تکمیل سایر پروژه‌های در دست اجرا نهایت استفاده به عمل آید تا افسوسی در آینده متوجه مدیران از بابت کم کاری نشود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به تعطیل شدن ستاد عمران شهری بعد از پایان عمر دولت تصریح کرد: تعطیلی ستاد عمران شهری نباید موجب متوقف شدن کارهای عمرانی در شهرها شود.

وی متوقف شدن اقدامات عمرانی در شهرهای استان را به ضرر شهرداری، شورا و در واقع مردم عنوان کرد.

اندیشیده شدن راه‌کار برای ادامه عمران شهرها‌

استاندار زنجان بر لزوم اندیشیده شدن تمهیدات خاص برای در نظر گرفته شدن ابتکارات در حوزه عمران شهری از جمله افزایش درآمدها اضافه کرد: یا در نظر گرفتن راه‌کار می‌توان عمران و آبادانی شهرها را ادامه داد.

خلاء نظارتی نباید موجب کم‌کاری شود‌

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای اسلامی تصریح کرد: خلاء به وجود آمده در این بین نباید به برنامه‌های عمرانی شهرها آسیب وارد کند.

رئوفی‌نژاد تاکید کرد: با توجه به مدت زمان باقیمانده از عمر دولت باید حداکثر استفاده را از موقعیت در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی انجام داد.

وی با اشاره به بالا بودن هزینه‌ها در اغلب شهرداری‌ها اضافه کرد: افزایش درآمد و کاهش هزینه برای ادامه روند عمران شهرها از ضرورت‌ها محسوب می‌شود که باید مد نظر مدیران شهری قرار گیرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول