اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان:

بیش از 224 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان: در فروردین ماه امسال 224 میلیون و 257 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

بیش از 224 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد

رضا حسنلو امروز در گفت‌‌وگو‌ با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان برای ارائه خدمات بهتر به مددجویان اقدام به اجرای بیش از 45 طرح مشارکتی در طول سال می‌کند، که این طرح‌ها یا به صورت مستمر در طول سال اجرایی و یا در ایام خاصی از سال به صورت مناسبتی اجرایی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق مراجعه به دفاتر امداد، خانه انفاق زنجان و یا به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: فقط در فروردین ماه امسال 224 میلیون و 257 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه این میزان کمک از محل طرح‌های مشارکتی مختلف جمع‌آوری شده است، افزود: در قالب طرح اکرام ایتام بیش از 128 میلیون ریال کمک جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به جمع‌آوری 5 میلیون و 923 هزار و 500 ریال کمک مردمی در قالب طرح شفا تصریح کرد: همچنین در قالب طرح محسنین نیز یک میلیون و 307 هزار ریال جمع‌آوری شد.

حسنلو در ادامه با اشاره به اینکه فروردین ماه امسال 20 میلیون ریال کمک برای زلزله‌زدگان بوشهری جمع‌آوری شد، اضافه کرد: در قالب طرح صدقات نیز یک میلیون و 235 هزار ریال کمک جمع‌آوری شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جمع‌آوری 60 میلیون و 925 هزار ریال کمک غیرنقدی در خانه انفاق زنجان افزود: همچنین در قالب کفارات نیز 200 هزار ریال کمک در این مرکز نیکوکاری جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه از جمله طرح‌های مناسبتی کمیته امداد در طول سال که در سال‌جاری نیز اجرایی شد، جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ایام نوروز بود، اضافه کرد: در این ایام شش پایگاه دایر و 90 صندوق در سطح استان به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اختصاص داشت که از این محل بیش از 48 میلیون ریال جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد در ارائه خدمات به مددجویان این نهاد بهره‌گیری از فرصت‌ها برای ارائه خدمات بیشتر و تاثیرگذارتر است، افزود: اجرای طرح‌های مشارکتی در ایام مختلف سال با همین هدف صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73005/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول