اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی خراسان شمالی مطرح کرد

آماده باش یگان حفاظت منابع طبیعی خراسان شمالی در نوروز

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: یگان حفاظت از منابع طبیعی استان در نوروز امسال به طور کامل در آماده باش به سر می‌برد.

آماده باش یگان حفاظت منابع طبیعی خراسان شمالی در نوروز

موسی صابری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این یگان برای حفاظت و حراست از عرصه‌های ملی در تعطیلات نوروزی به طور کامل در آماده باش هستند اظهار کرد: گشت‌های این یگان به صورت شبانه‌روزی در عرصه‌های ملی و منابع طبیعی گشت و مراقبت دارند.

وی گفت: برای حفاظت از عرصه‌های ملی، تمام تدابیر لازم اندیشیده شده که باید شهروندان در این خصوص همراه و همکار اداره کل منابع طبیعی استان باشند.

به گفته صابری، یگان حفاظت منابع طبیعی استان در یک سال گذشته، توان این یگان ارتقا داده شده است که این امر می‌تواند در حراست بهتر از منابع طبیعی مأموریت‌ها بسیار مناسب عمل کند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی تصریح کرد: شهروندان و روستاییان استان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه تخریب یا تجاوز به عرصه‌های ملی با شماره 09696 یگان حفاظت تماس بگیرند تا یگان حفاظت در سریع‌ترین زمان ممکن در راستای مقابله با این سودجویان اهتمام کنند.

صابری همچنین از  انجام هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی به منظور شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان عرصه‌های منابع طبیعی در استان خبر داد.

وی اظهار امیدواری کرد که نوروز امسال با همکاری مردم و یگان حفاظت منابع طبیعی، کمترین خسارت به این عرصه‌های ملی وارد شود.

به گزارش فارس،افزون بر 70درصد گستره 28 هزار کیلومتر‌مربع خراسان شمالی را عرصه‌های ملی تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/63002/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول