اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح‌های کارشناسی

تهدیدهای تخریب منابع طبیعی به فرصت تبدیل شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: تهدیدهای تخریب در بخش منابع طبیعی با اجرای طرح‌های کارشناسی و سنجیده مناسب، به فرصت تبدیل شود.

تهدیدهای تخریب منابع طبیعی به فرصت تبدیل شود

خسرو عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با توجه به نقش و اهمیت منابع طبیعی در زمینه‌های اقتصادی اجتماعی و زیست محیطی جامعه لزوم مشارکت سازنده مردم در عرصه‌های منابع طبیعی و بسط و گسترش فرهنگ حفاظت و احیای عرصه‌های ملی با مشارکت قانونمند مردم بیش از پیش لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه در سال حماسه اقتصادی باید به داشته‌هایمان برگردیم، گفت: مهمترین بخش داشته‌های ما عرصه‌های ملی است.

عبداللهی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر قطع دست متجاوزان و سودجویان از عرصه‌های ملی افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی قاطعانه در تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری حفاظت و صیانت از منابع ملی را منشور اساسی این اداره‌کل برشمرد و گفت: باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی موجود راهکارهای فنی و کارشناسی بهتر و مناسب‌تری را برای حفاظت از منابع طبیعی جستجو و به سرانجام مطلوب رساند.

وی تأکید کرد: برهمین اساس لازم است تا تهدیدهای تخریب در بخش منابع طبیعی را با طرح‌های کارشناسی و سنجیده مناسب، به فرصت تبدیل کنیم.

عبداللهی نهایت حفاظت را حفظ آب و خاک برشمرد و افزود: حفظ خاک با پوشش مناسب بر بستر عرصه تحقق خواهد یافت، نباید خاک گران‌بها و ارزشمند بر اثر بارندگی از دسترس خارج شود.

انتهای پیام/68001/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول