اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان سمنان خبر داد

فعالیت 8 پایگاه منابع طبیعی در روز طبیعت / مناطق جنگلی و مرتعی سمنان کنترل می‏شود

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: هشت پایگاه منابع طبیعی و آبخیزداری در سیزدهم فروردین، روز طبیعت در مناطق جنگلی و مرتعی استان سمنان فعال می‏شوند.

فعالیت 8 پایگاه منابع طبیعی در روز طبیعت / مناطق جنگلی و مرتعی سمنان کنترل می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، غلامرضا دهقانی امروز اظهار داشت: هم‏زمان با سیزدهم فروردین، روز طبیعت، هشت پایگاه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان و شهرستان‏های تابعه در نقاط مختلف جنگلی و مرتعی این استان فعال می‏شوند.

وی تصریح کرد: نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان و شهرستان‏های تابعه با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان، علاوه بر اطلاع‏رسانی ترویجی و آموزشی، بر حفاظت از اراضی ملی تاکید می‏کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اضافه کرد: مردم می‏توانند هرگونه خبر در زمینه پیشگیری از تخریب، تصرف و حریق در عرصه‏های منابع طبیعی را به طور شبانه‏روزی و فقط با گرفتن شماره تلفن 09696 یا تلفن 1504 (ستاد خبری یگان حفاظت) به اطلاع مسئولان ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری برسانند.

انتهای پیام/2249/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول