اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

استقلال و آزادی امروز کشور مرهون مجاهدت‌های ارتش است

استاندار البرز با تأکید بر این که استقلال و آزادی امروز کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های ارتش و سپاه است گفت: ارتش هرگز اجازه نخواهد داد که دشمن ذره‌ای از خاک کشور را تصاحب کند.

استقلال و آزادی امروز کشور مرهون مجاهدت‌های ارتش است

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، اصغر عربیان صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش برگزار شد افزود: ارتش از نیروهای ارزشی و قدرتمند کسور محسوب می‌شود که در تمام دوران‌ها و به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضوری چشمگیر در جبهه‌ها و با صلابت و شجاعانه در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کرد و اجازه نداد که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

این مسئول با بیان این که خنثی سازی تهدیدات دشمنان، ‌رسیدن به خودکفایی و علوم جدید و دستیابی به فناوری‌های مختلف مهم‌ترین دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس است تأکید کرد: ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی‌ها و اقتدار مردم توانست این دستاوردهای بزرگ را برای کشور به ارمغان بیاورد.

عربیان افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال مقدس یاران بسیاری را برای دفاع از کیان و میهن اسلامی تقدیم این انقلاب کرد که امروز از آن‌ها نام نیک به یادگار مانده است.

وی با بیان این که در دوران هشت سال دفاع مقدس ارتش و سپاه چنان درسی را به دشمن دادند که امروز دشمن از توان نظامی ایران به عنوان قدرتمندترین در جهان یاد می‌کند خاطرنشان کرد: جوانان و نسل امروز باید خود را در قبال شهیدان و جانبازان و خون‌هایی که در این راه ریخته شد موظف بدانند و با پاسداری از خون شهدا راه آنان را ادامه داده و از دستاوردهای این انقلاب و نظام دفاع کنند.

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود رمز موفقیت ارتش را ایمان به آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: تمام کشورهای جهان هر کدام دارای نیروهای نظامی هستند که وظایف مشخصی بر عهده دارند، نیروهای نظامی بسیاری از کشورهای جهان از نظر نیروی انسانی و تجهیزات و جنگ‌افزارهای نظامی دارای وضعیت بهتری نسبت به ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند اما سئوال این جاست که چه عاملی باعث موفقیت و سربلندی ارتش ایران است.

وی تصریح کرد: پاسخ این سئوال در اعتقاد و ایمان راسخ ارتش به تعالیم حیات‌بخش اسلام و آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب اسلامی است و همین امر تفاوت اصلی ارتش ایران با نیروهای نظامی دیگر کشورها است.

عربیان در ادامه به موفقیت‌های نیروهای مختلف ارتش اعم از هوایی، دریایی و زمینی در طول دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یک نیروی دفاعی کاملا مستقل و بدون وابستگی به شرق و غرب است و دشمنان ملت ایران نیز از توانایی ارتش خبر دارند و به همین دلیل جرات تعرض به خاک کشورمان را ندارند.

انتهای پیام/2302/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول