اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

مشارکت گسترده بانوان نمودی از شعور سیاسی آنها است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت:‌ مشارکت گسترده بانوان در عرصه انتخابات و دیگر صحنه‌های سیاسی نمودی از شعور و بصیرت بالای آنها در عرصه‌های سرنوشت‌ساز است.

مشارکت گسترده بانوان نمودی از شعور سیاسی آنها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز عصر امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری با تأکید بر نقش مادران و زنان در مشارکت جمعی و حضور حداکثری در انتخابات اظهار داشت: مشارکت گسترده و حداکثری بانوان در انتخابات نشانه درک و شعور بالای سیاسی و اجتماعی، بصیرت و ولایتمداری و نیز پاسخ مناسب بر تبلیغات دروغین دشمنان است.

وی با بیان اینکه بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: این قشر باید در راستای آگاهی‌بخشی به جامعه تلاش و همت مضاعفی داشته باشند.

دستباز، حضور بانوان در انتخابات را با توجه به نقش محوری آنها در خانواده ترغیبی برای حضور سایر اعضای خانواده در انتخابات عنوان کرد و افزود: نتیجه مشارکت گسترده بانوان مشارکت سیاسی فعال و گسترده مردم در اداره جامعه است.

این مسئول بر ضرورت تلاش مضاعف و خستگی‌ناپذیر جهت پاسخگویی به یاوه‌گویی‌های دشمنان اسلام، نظام و انقلاب تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها به ویژه مادران با رعایت ارزش‌های اسلامی، حجاب و عفاف، تقویت روحیه ایثار، صبر، قناعت و پرهیز از تجمل‌گرایی می‌توانند در حماسه‌سازی اقتصادی نقش بی‌بدیل و مؤثری را ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل انجام برخی کارهای خیرخواهانه از جمله انفاق، پرداخت زکات، خمس و... را در کمک به رفع بعضی مشکلات معیشتی مردم بی‌بضاعت مؤثر دانست و بر ضرورت حضور بانوان خیر در این عرصه تأکید کرد.

دستباز با اشاره به در پیش بودن هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان خواستار برگزاری مناسب برنامه‌ها، مراسم‌ها، تجلیل از زنان شاغل، مادران و همسران شهدای معظم شد.

وی با یادآوری اینکه در صیانت از ارزش‌های جامعه، بانوان بی‌بدیل‌ترین نقش را ایفا می‌کنند، اضافه کرد: نقش پیشتازی که بانوان ما در عرصه سیاسی و اقتصادی به آن آراسته هستند، نقشی است که عرصه سیاسی ما را می‌تواند به نقطه تحولی تبدیل کند.

دستباز همچنین با تأکید بر حضور گسترده بانوان در عرصه حماسه‌آفرینی سیاسی و اقتصادی در سالی که رهبر فرزانه انقلاب سال 92 را به همین نام نامیده است، بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین جبهه‌های خلق این حماسه‌ها حضور با بصیرت و مشارکت همه‌جانبه بانوان است.

انتهای پیام/62006/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول