اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور اجتماعی فرمانداری شهرضا خبر داد

حضور پررنگ بانوان شهرضایی در عرصه‌های سیاسی کشور

مسئول امور اجتماعی فرمانداری شهرضا گفت: در شهرضا حضور بانوان نسبت به آقایان در عرصه‌های سیاسی مانند انتخابات پررنگ‌تر است.

حضور پررنگ بانوان شهرضایی در عرصه‌های سیاسی کشور

آرزو قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان این‌که مهم‌ترین موضوع در انتخابات، حضور حداکثری مردم است، اظهار داشت: به فرموده امام خمینی (ره) در انتخابات میزان رأی ملت است.

وی افزود: انگیزه رأی دادن مردم در انتخابات این نوید را می‌دهد که مردم خودشان در عرصه سیاسی ـ انتخاباتی کشورشان تأثیرگذار هستند و اشخاص یا گروه خاصی در این زمینه نقش ندارند.

مسئول کمیته آموزش انتخابات شهرضا ادامه داد: کاندیداهای اصلح با توجه به نظارت شورای نگهبان و کمیته‌های انتخاباتی برگزیده می‌شوند.

وی تأکید کرد: مردم با توجه به تجربیاتی که از انتخابات گذشته دارند می‌توانند افراد اصلح را برای ساختن آینده کشورشان انتخاب کنند.

قوامی تصریح کرد: امیدواریم کاندیدای نهایی مردم خوبی‌های دولت‌های گذشته را به کار گیرد و ضعف‌های آن را نداشته باشد ضمن این‌که با طرح‌های نو زمینه رشد و شکوفایی کشور را فراهم کند.

وی با بیان این‌که ما نقش اصولگراها را در انتخابات آینده پررنگ‌تر می‌بینیم، ادامه داد: هر فردی که از هر جناحی بر سر کار می‌آید باید مطیع رهبری و خادم مردم باشد.

مسئول کمیته آموزش انتخابات شهرضا افزود: با توجه به فضای سیاسی که در کشور وجود دارد امکان این‌که اصولگراها نسبت به دیگر جناح‌های دیگر موفق‌تر باشند، بیشتر است.

وی گفت: در سال گذشته حضور بیش از 90 درصد مردم شهرضا در انتخابات مثال‌زدنی است.

قوامی تأکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری به صورت الکترونیکی است اما انتخابات شوراها در شهرضا به صورت دستی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش‌های گوناگون به اعضای کمیته انتخاباتی شهرستان برای برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه داده شده است.

مسئول امور اجتماعی فرمانداری شهرضا افزود: ستاد اجرایی انتخابات که در فرمانداری‌ها برگزار می‌شود شامل هفت کمیته سیاسی، آموزش و تأمین نیروی انسانی، امنیتی، خدمات و پشتیبانی، تبلیغات و چند کمیته دیگر است.

وی عنوان کرد: در شهرضا حضور بانوان نسبت به آقایان در صحنه‌های سیاسی پررنگ‌تر است.

انتهای پیام/2301/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول