اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان خبر داد

سامان‌دهی تبلیغات محیطی در دشتستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از سامان‌دهی تبلیغات محیطی در دشتستان خبر داد.

سامان‌دهی تبلیغات محیطی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کرم باقری در نشست بررسی عملکرد ستاد تسهیلات سفر شهرستان دشتستان اظهار داشت: تحقق منویات رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی از رویکردهای مهمی است که دستگاه‌های فرهنگی شهرستان دشتستان همواره به آن توجه داشته‌اند و برنامه‌های متعددی در این راستا اجرا شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: تبیین ابعاد شعار "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم فرهنگی است که از برنامه‌های فرهنگی ستاد تسهیلات سفر شروع شده و در طول سال با برگزاری همایش‌ها و برنامه‌ها اقدامات گسترده‌ای را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

باقری بیان داشت: توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌‌خوانی یکی از مهم‌ترین نیازهای اجتماعی و فرهنگی شهرستان دشتستان است و به‌منظور تحقق این امر با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر‌های آبپخش و برازجان بوده‌ایم.

وی با اشاره به توزیع کتب رایگان بین مسافران نوروزی در دشتستان، اضافه کرد: اهدای کتاب به گردشگران نوروزی و شهروندان دشتستانی از دیگر برنامه‌های فرهنگی است که به‌منظور افزایش سرانه مطالعه در شهرستان دشتستان صورت گرفته است.

این مسئول اذعان داشت: اهدای بسته‌های فرهنگی به مسافران نوروزی از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب برنامه‌های ستاد تسهیلات سفر است و در این راستا شاهد توزیع بالغ بر 10 هزار بسته فرهنگی بین مسافران نوروزی بوده‌ایم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان عنوان کرد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه از ماموریت‌های مهمی است که این اداره در سال‌های اخیر در دستور کار خود قرار داده و شاهد اجرای برنامه‌های متعددی در این زمینه بوده‌ایم.

باقری ادامه داد: اجرای همایش بزرگ حجاب و عفاف در محل امام‌زاده ابراهیم دشتستان از برنامه‌های شاخص فرهنگی است که با هدف تعمیق این فرهنگ اسلامی در قالب برنامه‌های کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات سفر دشتستان شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: برگزاری همایش قرآنی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد دشتستان از برنامه‌های مهم فرهنگی و دینی است که با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان صورت گرفته و استقبال باشکوهی نیز از این برنامه شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از سامان‌دهی تبلیغات محیطی در دشتستان خبر داد و ابراز داشت: این طرح از برنامه‌های مهمی است که در سال جاری به‌ صورت گسترده در دستور کار این اداره قرار دارد و از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

باقری یادآور شد: توجه‌ به ارزش‌های دینی و اسلامی و فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی مؤلفه مهمی است که در تمامی تبلیغات محیطی و شهری باید مورد توجه قرار گیرد و تمامی تبلیغات باید به‌گونه‌ای معرف چهره مذهبی این شهرستان باشند.

انتهای پیام/2452/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول