اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک / 51

سلیمانی: ترویج اسلام ناب خواست شهیدان انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میامی گفت: ترویج اسلام ناب خواست شهیدان انقلاب است و همه مردم و مسئولان باید در راستای تحقق این خواسته گام بردارند.

سلیمانی: ترویج اسلام ناب خواست شهیدان انقلاب است

حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در میامی در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور میامی اظهار داشت: شهدا اهل عمل و از جنس نور بودند و معمولاً همیشه در مسائل تربیتی، اخلاقی و انسان‌سازی به اهل عمل مراجعه می‏شود و شهدا هم این مسئله را در عمل ثابت کردند.

وی افزود: شهدا با ایثارگری، از جان گذشتگی و آزادگی، تمام هستی و وجودشان را در راه خدا فدا کردند و رفتن به مزار شهدا و انسان‌هایی که اهل عمل بودند، قطعاً در زندگی انسان تأثیرگذار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میامی گفت: خداوند ولی مؤمنان است و آن‌ها را از ظلمات به سوی نور رهنمون می‌کند و در دنیا خدا اصل نور است و یک‏سری از موجودات نیز مانند معصومان و شهدا از جنس نور هستند.

سلیمانی تصریح کرد: یکی از وسیله‌هایی که دیگران را به سمت نور خود راهنمایی می‏کند، شهدا هستند و ما هر چه داریم، از شهدا است.

وی افزود: عزت، افتخار و اقتدار امروز از شهدا است و نسل سوم انقلاب نیز باید از نزدیک با شهدا و مقام شهدا آشنا شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میامی خاطر نشان کرد: عمل به اسلام، اطاعت از خدا، دوری از معصیت و گناه راه شهیدان بود و با توجه به ویژگی‏های شهدا که ایثار، اخلاص، ساده‏زیستی و در یک کلام فداکاری است، می‌توان مسلک شهیدان را در زندگی پیاده کرد.

بر اساس این گزارش؛ امسال از استان سمنان شش کاروان از دامغان، گرمسار، شاهرود، مهدیشهر، سمنان و میامی به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام کاروان راهیان نور استان سمنان از 27 اسفندماه آغاز شده و تا 11 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2249/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول