اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک-53

سلیمانی: شهیدان مصداق اسلام منسجم و عملی بودند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میامی گفت: شهیدان مصداق بارز اسلام منسجم و عملی بودند و این راه را در عمل ثابت کرده‌اند.

سلیمانی: شهیدان مصداق اسلام منسجم و عملی بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی ظهر امروز در جمع زائران کاروان اعزامی راهیان نور از میامی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بیان کرد: با مطالعه بیشتر در اسلام و عمل به سیره‌ اولیا و اوصیا، باید منش شهدا را در زندگی خودمان پیاده کنیم.

وی افزود: یکی از مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی، فرهنگ شیعی و فرهنگ ایثار و شهادت است که جزء مولفه‏های اقتدار نظام جمهوری اسلامی محسوب می‏شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میامی گفت: زمانی خاکریزها در دوران هشت سال دفاع مقدس مشخص بود؛ اما امروز همه کشور میدان جنگ است و دیگر خاکریزی وجود ندارد.

سلیمانی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس، جنگ تن به تن انجام می‌شد؛ اما امروز با جنگ همه جانبه و فراگیری که دشمن ایجاد کرده است، خاکریزی وجود ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میامی با اشاره به اینکه تک تک خانه‌های ما خاکریزی برای دشمن محسوب می‌شود، افزود: با رسانه‌های جمعی، ماهواره، اینترنت و همه ابزارآلاتی که استکبار جهانی از آن استفاده می‌کند و جنگ نرمی که ایجاد کرده، قطعاً همه ایران اسلامی میدان جنگ فکری و معنوی خواهد بود.

وی گفت: این موارد در اقتدار جمهوری اسلامی ایران تاثیر چندانی ندارد؛ آنچه مولفه اصلی قدرت نظام جمهوری اسلامی محسوب می‏شود، فرهنگ ایثار، شهادت و فداکاری است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در رابطه با جنگ نرم دشمن باید کار فرهنگی منسجم، هماهنگ و فراگیر در کل کشور با یک محوریت انجام شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میامی افزود: تاکنون این امر محقق نشده و فقط به صورت پازل کار شده و هر سازمان و نهادی قسمتی از امور مربوط به این پازل را انجام می‌دهند.

وی افزود: سپاه و بسیج در بحث راهیان نور خیلی کار کرده‏اند و قطعا تاثیرگذار هم بوده و بحث راهیان نور در حقیقت رفتن از ظلمات به سوی نور است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میامی گفت: امام خامنه‌ای می‌فرمایند «مزار شهدا تا قیامت دارالشفای مومنان و عاشقان می‌شود» و این سرلوحه کار در طرح راهیان نور است.

بر اساس این گزارش؛ امسال از استان سمنان شش کاروان از دامغان، گرمسار، شاهرود، مهدیشهر، سمنان و میامی به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام کاروان راهیان نور استان سمنان از 27 اسفند ماه آغاز شده است و تا 11 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول