اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت شنای خراسان‌رضوی خبر داد

فعالیت 120 ورزشکار رشته واترپلو در خراسان‌رضوی

سرپرست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان‌رضوی گفت: در حال حاضر بیش از 120 ورزشکار رشته واترپلو از سنین 11 تا 14 سال در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

فعالیت 120 ورزشکار رشته واترپلو در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجید مشتاق‌عشق ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی هیئت شنای خراسان‌رضوی تحقق طرح توسعه شنا در کشور است، که در این راستا پشتوانه‌سازی و تمرکز روی شناگران رده‌های پایه را با همکاری آموزش و پرورش و استخرهای استان، در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به همکاری‌های اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون شنای کشور عنوان کرد: ایجاد رشته مربیگری پایه شنا در مرکز آموزش علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان استان، وجود پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور و کلنگ‌زنی نخستین دانشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور در مشهد بستر خوبی را فراهم کرده است.

مشتاق‌عشق تاکید کرد: با هدایت و برنامه‌ریزی دقیق می‌توانیم چشم‌انداز روشنی برای 10 سال آینده شنای خراسان‌رضوی ترسیم کنیم.

سرپرست هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان‌رضوی با تاکید بر لزوم تداوم برنامه‌ریزی‌های دقیق و مستمر از سوی فدراسیون، خاطرنشان کرد: به منظور تداخل نداشتن رقابت‌های آموزشگاه‌ها و قهرمانی کشور، امسال این مسابقات در دو فاصله زمانی متفاوت برگزار می‌شود.

مشتاق‌عشق با بیان اینکه تلاش هیئت در سال جدید انجام کامل برنامه‌ها مطابق تقویم ورزشی فدراسیون است، گفت: با توجه به برگزاری مسابقات آموزشگاه‌های کشور در تابستان امسال همکاری‌های لازم را به منظور حضور قدرتمندانه در این مسابقات با آموزش و پرورش داریم.

وی ادامه داد: برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور نیز در رده‌های سنی مختلف در نیمه دوم امسال برنامه‌ریزی شده که با بهره‌گیری از توان موجود در آموزشگاه‌ها و همکاری آموزش و پرورش در این رقابت‌ها نیز با تمام توان حضور پیدا می‌کنیم.

سرپرست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان‌رضوی با ابراز تشکر از خانواده‌های ورزشکاران رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو خراسان‌رضوی در سال گذشته، گفت: سال گذشته در تمام رقابت‌های کشوری مطابق تقویم فدراسیون شرکت کردیم و مسابقات آموزشگاه‌های کشور را با تمام قوا به پایان رساندیم.

مشتاق عشق با اشاره به قهرمانی تیم شنای پسران خراسان‌رضوی در رقابت‌های قهرمانی کشور سال 91، افزود: دختران شناگر استان نیز در سال گذشته به مقام نائب قهرمانی رقابت‌های کشور دست یافتند.

وی به قرار گرفتن تیم واترپلوی نوجوانان خراسان‌رضوی در میان پنج تیم برتر کشور در سال 91 اشاره کرد و یادآور شد: با اقدامات خوبی که در این بخش انجام شده است در حال حاضر بیش از 120 ورزشکار رشته واترپلو از سنین 11 تا 14 سال در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

مشتاق‌عشق با بیان اینکه میزبانی مشهد از برگزاری نخستین دوره مربیگری بین‌المللی خارج از پایتخت در سال گذشته دستاوردهای خوبی برای مربیان استان داشت، گفت: یک دوره بازآموزی و آموزش آخرین تکنیک‌های پیشرفته شنا و علم تمرین از مقطع سنی شش سال تا بزرگسالان با حضور مدرس آمریکایی این کلاس برای حدود 40 مربی استان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های مربیگری درجه سه شنا در سال گذشته برای بانوان و آقایان استان، بیان کرد: علاوه بر این در سال 91 هفت نفر از مربیان استان به دوره مربیگری درجه یک در تهران اعزام شدند که امسال این گونه برنامه‌های آموزشی مطابق اعلام فدراسیون انجام می‌شود.

سرپرست هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان‌رضوی ادامه داد: با همکاری خوبی که مدیران 17 استخر فعال استان با هیئت استان داشته‌اند هر دو ماه یک بار مسابقاتی را در راستای طرح توسعه شنای کشور در میان استخرها برگزار کردیم که در بهبود رکوردهای شناگران موثر بود.

مشتاق‌عشق با بیان اینکه در سال گذشته از نظر کمی و کیفی به اهداف برنامه‌ریزی شده خود رسیدیم، گفت: با همکاری خوبی که اداره کل با در اختیار قرار دادن توافقی استخر‌ هاشمی‌نژاد همانند سال گذشته داشته است امسال نیز از لحاظ سخت‌افزاری کمبودی نداریم و برنامه‌های تدوین شده همانند سال 91 ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/70004/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول