اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گیلان خبر داد

راهیابی 6 ورزشکار گیلان به تیم ملی راگبی

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گیلان از راهیابی 6 ورزشکار گیلانی به اردوی انتخابی تیم ملی راگبی کشور خبر داد.

راهیابی 6 ورزشکار گیلان به تیم ملی راگبی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل شکری امروز در جمع اعضای انجمن راگبی گیلان، اظهار کرد: با اعلام کادر فنی تیم ملی راگبی ایران، زبده‌ترین ورزشکاران این رشته به اردوی آماده‌سازی و انتخابی تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد شش ورزشکار گیلانی هستند.

وی افزود: روزبه اندوهگین، بهزاد خلیلی، سینا خانزاده، امانوئل خدابخش، علی همتی و مصطفی اختیاری از گیلان به اردوی تیم ملی راگبی دعوت شدند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گیلان ادامه داد: این شش ورزشکار گیلانی به همراه دیگر دعوت شدگان باید از روز 28 فروردین جاری در اردوی تیم ملی راگبی که تا دوم اردیبهشت امسال در تهران برپا می‌شود، حضور یابند.

به گفته وی، رشته ورزشی راگبی زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور فعالیت دارد و گیلان نیز در این رشته یکی از قطب‌های برتر محسوب می‌شود.

به گفته شکری، دعوت شش گیلانی به اردوی آماده‌سازی و انتخابی تیم ملی، نشان از ظرفیت بالای ورزشکاران این استان در راگبی دارد.

وی اضافه کرد: امیدواریم ورزشکاران گیلانی با درخشش در اردوهای آماده‌سازی، عضو تیم ملی راگبی ایران شوند.

این مسئول اذعان کرد: پدرام بنی‌عامریان به عنوان سرمربی، مهدی حسنعلی مربی و محمد شریفی در نقش آنالیزور در این اردوی تدارکاتی، ملی‌پوشان را هدایت می‌کنند.

وی از حضور 25 بازیکن به رقابت‌های آسیایی خرداد ماه امسال در مالزی خبر داد.

به گفته شکری، این پیکارها با حضور تیم‌های ملی راگبی 15 نفره ایران، سنگاپور، هند و مالزی در ورزشگاه «پتالینگ جایا» شهر کوالالامپور برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: تیم ملی راگبی کشورمان به منظور حضوری پرقدرت در این رقابت‌ها قرار است در چهار مرحله اردوی تدارکاتی حضور یابد که نخستین مرحله این اردو 28 فروردین ماه سال جاری آغاز می‌شود.

انتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول