اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست فروردین‌ماه صورت گرفت

انجام 1870 مورد بازرسی از عرضه‌کنندگان مواد غذایی در آبادان

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در نیمه نخست فروردین‌ماه یک هزار و 870 مورد بازرسی از عرضه‌کنندگان مواد غذایی در این شهرستان انجام شده است.

انجام 1870 مورد بازرسی از عرضه‌کنندگان مواد غذایی در آبادان

مرتضی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به اینکه در فروردین‌ماه در اوج حضور مسافران نوروزی به این شهرستان قرار داشتیم طرح تشدید کنترل موادغذایی در این شهرستان اجرایی شد.

وی افزود: این طرح از اواخر اسفندماه سال گذشته آغاز و تا نیمه فروردین ماه سال‌جاری ادامه داشت.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: بر این اساس و تا نیمه فروردین یک هزار و 870 مورد بازرسی از عرضه‌کنندگان موادغذایی در این شهرستان انجام گرفت.

وی اضافه کرد: در این طرح اجناس تاریخ‌ مصرف گذشته و کالاهایی که توسط برخی دست‌فروشان عرضه می‌شد مورد بازرسی قرار گرفت.

جعفری در خصوص میزان خدمات درمانی ارائه شده در این مدت نیز ادامه داد: در طول تعطیلات نوروزی و در مجموع در بیمارستان طالقانی 8 هزار و 953 نفر و در بیمارستان شهید بهشتی نیز 11 هزار و 300 بیمار تحت مداوا قرار گرفتند.

وی با اشاره به استقرار آمبولانس و تیم پزشکی در یادمان والفجر هشت اروندکنار خاطرنشان کرد: در زمان استقرار این گروه پزشکی، 393 بیمار ویزیت شدند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: از این تعداد 52 نفر به درمانگاه و 17 نفر نیز به بیمارستان اعزام و مابقی نیز در همان محل مداوا شدند.

وی با اشاره به اینکه هفته سلامت امسال که با نام فشار خون را جدی بگیریم نام‌گذارای شده است، گفت: قرار است در این راستا برنامه‌ای آموزشی برای مدیران ادارات شهرستان در حوزه سلامت و توجه به فشار خون برگزار شود.

انتهای پیام/72008/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول